Największa w historii kampania globalna ASICS na rok 2011

    global campaign asics

    Firma ASICS, będąca czołowym światowym producentem sprzętu sportowego, ogłosiła właśnie wprowadzenie na rynek globalnej kampanii reklamowej na rok 2011 pod hasłem ” Sport uwalnia więcej, niż tylko pot „.

    Kampania, wykonana przez agencję reklamową VITRO z San Diego, jest największą inicjatywą marketingową marki ASICS, uruchomioną w tym miesiącu jednocześnie na całym świecie. Nowa kampania sprzyja kontynuacji koncepcji uwolnienia negatywnej energii i myśli, aby na bieżąco pokonywać przeszkody, które nieustannie powracają do nas w codziennym życiu. Myśl tę firma ASICS zapoczątkowała już podczas kampanii globalnej w roku 2010. Uwzględnia ona również założenia filozofii marki i skrót nazwy ASICS „Anima Sana In Corpore Sano”, który po łacinie oznacza „W zdrowym ciele zdrowy duch „.

    Po raz pierwszy inicjatywa i siła oddziaływania kampanii globalnej ASICS została rozszerzona na wszystkie dziedziny sportu, a także konkretne modele obuwia, akcesoriów i odzieży sportowej. Visuale kampanii wskazują negatywne emocje, takie jak „stres ” czy „strach”, „wątpliwość” i „niepokój”, które dosłownie wysypują się z ciała sportowca podczas wysiłku i są przykładem dynamicznej siły sportu, dającej tak wiele korzyści nie tylko dla ciała, ale również dla ducha.

    Reklama daje niezwykłe wrażenie zaangażowania emocjonalnego w sport, które rośnie z minuty na minutę wraz z przyspieszoną akcją serca. Dzięki niemu każdy sport: bieganie, tenis, siatkówka czy fitness sprawiają, że wszystkie negatywne uczucia i emocje po prostu znikają. Wprowadzenie kampanii na rynek w styczniu 2011 roku na całym świecie zaowocuje jej publikacjami w audycjach, materiałach drukowanych i internecie.

    W Europie ASICS podwoi inwestycje w media, ze szczególnym naciskiem na budowanie wizerunku marki w oparciu właśnie o kampanię Globalną i Bieganie. Tytuły specjalistyczne będą tu miały zasadnicze znaczenie w promocji marki, ale kampania obejmie także media typu Life Style.

    Również w Polsce marka ASICS planuje wzmożoną inwestycję w media, idąc w ślad za działaniami centrali firmy. Grafiki GBC pojawią się w prasie branżowej, sklepach partnerskich i w internecie. Reklama marki rozszerzy swój zasięg poprzez reklamę telewizyjną na kluczowych rynkach (Wielka Brytania, Hiszpania, Francja i Niemcy) oraz w 59 innych krajach za pośrednictwem stacji Eurosport. Również cyfrowo ASICS będzie silnie obecny poprzez wyszukiwarki, blogi, portale biegowe i wiodącą stronę internetową asics.com oraz wersję polską asics.pl