Marki znanych projektantów 60 procent taniej – TK Maxx już wiosną w Centrum Handlowym Molo

Liczba klientów, którzy odwiedzili szczecińskie Molo przekroczyła w okresie pierwszych czterech dni 100 tysięcy. W odpowiedzi na tak duże zainteresowanie nowymi markami, właściciele Centrum Handlowego Molo zapowiadają kolejne otwarcia sklepów znanych firm. Już wiosną 2011 ofertę kompleksu poszerzy TK Maxx, jedyny na północy Polski salon ze znanymi i modnymi markami sprzedawanymi do 60 procent taniej.

Centrum Handlowe Molo, po rozbudowie wieńczącej metamorfozę obiektu zastąpiło dotychczasowe Centrum Handlowe Piast. Ponowne otwarcie obiektu nastąpiło 25 listopada 2010 roku. Tylko podczas pierwszych czterech dni kompleks odwiedziło ponad 100 tys. klientów.

– Tak duże zainteresowanie centrum to znak, że trafiliśmy w gusta szczecinian z ofertą i wyborem marek. A to jeszcze nie wszystko. Wiosną 2011 roku otwarty zostanie sklep cieszącej się wielką popularnością w Polsce i na świecie marki TK Maxx – mówi Krzysztof Bocianowski, Head of Asset Management Poland w ING Real Estate Investment Management Poland, reprezentujący właściciela centrum. – 100 tysięcy odwiedzających w cztery dni to wynik jakim chyba nie może się pochwalić najdłuższe w Europie molo w Sopocie podczas upalnego długiego weekendu. Planujemy, aby w każdym z następnych miesięcy liczba klientów Centrum Handlowego Molo kształtowała się średnio na poziomie 500 tysięcy osób – dodaje Krzysztof Bocianowski.

TK Maxx oferuje ubrania dla mężczyzn, kobiet oraz dzieci, a także akcesoria oraz artykuły gospodarstwa domowego znanych i modnych marek w cenach do 60 procent niższych od zalecanej ceny detalicznej. TK Maxx w Centrum Handlowym Molo w Szczecinie zajmie ponad 2 200 m2 i będzie największym sklepem odzieżowym w centrum.

TJX Europe, europejska fila TJX Companies, Inc. (NYSE-TJX), która jesienią 2009 wprowadziła sieć TK Maxx do Polski, jest wiodącym sprzedawcą markowych ubrań po obniżonych cenach. Aktualnie posiada sklepy m.in. w Bielsku-Białej, Czeladzi, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Wiosną 2011 otwarte zostaną kolejne salony TK Maxx w Polsce.

Po podpisaniu umowy z TK Maxx, Centrum Handlowe Molo jest już w 100 procentach wynajęte. Za proces komercjalizacji odpowiedzialna jest firma DTZ.

###

Informacje o Centrum Handlowym Molo:

 

Centrum Handlowe Molo rozpoczęło swoją działalność pod nazwą Centrum Handlowe Piast 22 listopada 2000 roku, będąc jednym z pierwszych kompleksów handlowych w mieście. W ciągu roku odwiedzane jest przez blisko 4 miliony klientów ze Szczecina i okolicznych miejscowości. Rozpoczęta w maju 2010 roku. przebudowa kompleksu pochłonęła około 40 mln złotych. Dotychczasowa powierzchnia Centrum Handlowego – ok. 25 500 m2 zwiększyła się do ponad 28 000 m2.

Wśród najemców Centrum Handlowego Molo znajdują się m.in.: Apart, Cropp Town, Cubus, Douglas, Deichmann, Gatta, H&M, Home&You, House, Levi’s/Mustang, Matras, New Yorker, Orsay, Reserved, Tally Weijl, Triumph, a także Media Markt, Komfort, Carrefour oraz kawiarnie i punkty gastronomiczne, jak np. Burger King.

Centrum Handlowe Molo zlokalizowane jest w Szczecinie u zbiegu ulic Milczańskiej i Mieszka I, w północno-zachodniej części miasta w sąsiedztwie dwóch dużych osiedli mieszkaniowych: Pomorzany i Gumieńce.