Nieoczywiste zestawienia kolorystyczne i wyraziste printy zainspirowane twórczością Jacksona Pollocka to motywy, które nadają kształt całej kolekcji Mohito SS15. Projektanci marki, śledząc to co dzieje się na światowych wybiegach, wyciągnęli kluczowe trendy i przenieśli je do świata Mohito, w którym na pierwszym miejscu stoi zawsze Kobieta.
W kolekcji królują kobiece modele: ołówkowe spódnice z seksownymi rozcięciami, odkrywające ciało krótkie szorty oraz topy – zarówno obcisłe, jak i te w formie boxy. Idąc dalej, kuszące przeźroczystości łączą się z bardziej sportowymi fasonami, tworząc modny mix, obecny na wybiegach u Versace czy Alexandra Wanga. Kolekcje dopełniają tuniki o koszulowym kroju, trencze z miękkich tkanin oraz kobiece sukienki – do wyboru w wersji boho lub glamour. Oczywiście żadna z powstałych stylizacji nie obyła by się bez dodatków, wśród nich główną rolę odgrywają okulary przeciwsłoneczne: aviatory, modele z plastikowymi oprawkami w stylu retro czy kolorowe lustrzanki.
Jeśli chodzi o paletę kolorystyczną, najmocniejszym odcieniem kolekcji jest energetyczny żółty, obecny także u Chloé, Hermès czy Salvatore Ferragamo. Styliści marki zestawiają go z bielą, czerwienią i niebieskim w odcieniu electric blue.
Wraz ze startem nowej kampanii swojej premiery doczekała się sesja wizerunkowa autorstwa Marcina Tyszki, z którym marka współpracowała już w poprzednim sezonie. Fotografowi pozowała Michaela Kocianova, laureatka konkursu Elite Model Look, mająca na swoim koncie kampanie dla m.in. Monique Lhuillier oraz Vivienne Westwood. W swojej karierze Słowaczka wielokrotnie pojawiała się w pokazach topowych domów mody – Diora, Versace czy Dolce&Gabbana. Jej zgrabne ciało można było także podziwać na wybiegu Victoria’s Secret.
Sesję uzupełnia film zrealizowany przez Kubę Kossaka. Krótkie ujęcia i szybki montaż sprawiają, że video doskonale wpisuje się w nowoczesną, teledyskową konwencję. Łatwo wpadający w ucho motyw muzyczny to z kolei fragment piosenki „Omen” wykonywanej przez Kaję Czulewicz, znanej także z udziału w programie X Factor.
Za koncepcję artystyczną kampanii odpowiada W P Onak.
Część kolekcji Mohito SS15 jest już dostępna w salonach marki i na mohito.com. Jej kolejne odsłony będą pojawiać się w sprzedaży sukcesywnie w trakcie trwania całego sezonu.