Znane, światowe marki, efektowna elewacja, atrakcyjny wystrój wnętrza, przyjazne oświetlenie oraz duży i bezpieczny parking – to tylko niektóre atuty Centrum Handlowego Molo. Metamorfoza, jaką przechodziło przebudowywane od maja br. CH Piast, a obecnie CH Molo, dobiega końca. Już pojutrze, od godziny 16.00, na klientów czeka moc atrakcji i ofert specjalnych przygotowanych z okazji otwarcia pierwszego szczecińskiego Molo.
Wśród marek czekających na klientów znajdują się m.in.: Apart, Cropp Town, Cubus, Douglas, Deichmann, Gatta, H&M, Home&You, House, Levi’s/Mustang, Matras, New Yorker, Orsay, Reserved, Tally Weijl, Triumph, a także Media Markt, Komfort, Carrefour oraz kawiarnie i punkty gastronomiczne, jak np. Burger King.
Otwarciu centrum towarzyszyć ma szereg niespodzianek i atrakcji, jak na przykład widowisko z wykorzystaniem światła i laserów. Najważniejsze jednak będą wyjątkowe rabaty i promocje. W myśl zasady iż okazje nie lubią się powtarzać, na trzy dni „nowego otwarcia” centrum każdy sklep znajdujący się w Molo przygotował przynajmniej jedną ofertę specjalną, duże promocje startowe z cennymi bonusami, obniżki sięgające nawet 40 procent oraz karty rabatowe.
Pierwsi klienci CH Molo będą mieli również okazję do zyskania dodatkowych atrakcyjnych nagród. Przez trzy dni, co godzinę, odbywać się będzie losowanie rozdawanych przez hostessy przy wejściu do centrum kuponów z unikalnym numerem.
Centrum Handlowe Molo zostanie otwarte w czwartek, 25 listopada br. o godzinie 16.00 i będzie czynne w tym dniu do godziny 21.00. Od poniedziałku do soboty CH Molo będzie otwarte w godzinach 9:00-21:00, a w niedzielę od 10:00 do 20:00.
Rozpoczęta w maju br. przebudowa Centrum pochłonęła ponad 16 mln złotych. Dotychczasowa powierzchnia Centrum Handlowego Piast – ok. 25 500 m2 zwiększyła się do ponad 28 000 m2 Centrum Handlowego Molo.
Informacje o Centrum Handlowym Molo (dotychczasowa nazwa CH Piast):
Centrum Handlowe „Piast” rozpoczęło swoją działalność 22 listopada 2000 roku będąc jednym
z pierwszych kompleksów handlowych w mieście. W ciągu roku odwiedzane jest przez blisko 4 miliony klientów ze Szczecina i okolicznych miejscowości. Obiekt obecnie kończy proces rozbudowy i zmienia się w Centrum Handlowe Molo.
Dotychczasową powierzchnię centrum zajmowały głównie trzy duże sklepy: Media Markt (sprzęt RTV i AGD), Carrefour (hipermarket spożywczy) oraz Komfort (artykuły wyposażenia i wykończenia wnętrz). W Centrum Handlowym Molo oprócz wyżej wymienionych salonów funkcjonować będzie około 60 sklepów i punktów usługowych należących do znanych sieci krajowych i zagranicznych, bądź lokalnych przedsiębiorców. Klienci będą mieli do dyspozycji wygodny i przestronny parking na ponad 850 samochodów. Powierzchnia centrum wzrośnie do 28 000 m2.
Centrum Handlowe Molo zlokalizowane jest u zbiegu ulic Mieszka I i Milczańskiej, w północno-zachodniej części miasta w sąsiedztwie dwóch dużych osiedli mieszkaniowych: Pomorzany i Gumieńce.