Molo możliwości w Szczecinie

    CH Molo pasaż 2
    Centrum Handlowe Molo

    Już 25 listopada br. w Szczecinie otwarte zostanie Centrum Handlowe Molo (w miejscu dotychczasowego CH Piast). Inna nazwa, poszerzona i bardziej zróżnicowana oferta oraz nowa architektura to zmiany, jakie przechodzi jeden z najstarszych kompleksów handlowych w mieście.
    Z końcem rozbudowy obiektu przybędzie kilkanaście nowych sklepów znanych marek, w tym m.in.: H&M, Cubus, New Yorker, Reserved, Apart, Deichmann, Douglas, Gatta, Matras, Orsay, Tally Weijl i Triumph.

    Centrum Handlowe Molo, które zastąpi istniejącego od 10 lat Piasta, będzie miało poszerzoną i bardziej zróżnicowaną ofertę. W ostatnich tygodniach do grona najemców dołączyli m.in. salon jubilerski Apart (105 m2), perfumeria Douglas (259 m2), salon z obuwiem Deichmann (442 m2) oraz Księgarnia Matras (276 m2). Czas spędzony w klimatycznym i nowoczesnym otoczeniu nowego Molo umilą kawiarnie i punkty gastronomiczne, wśród nich np. Burger King.

    W segmencie mody w Centrum Handlowym Molo również przybywa reprezentantów znanych i popularnych firm. Otwarte zostaną m.in. Levi’s/Mustang (127 m2), salony z odzieżą i bielizną marek Gatta (42 m2) i Triumph (42 m2), Orsay (179 m2) oraz młodzieżowy Tally Weijl (184 m2). Dotychczas obecność w Molo potwierdzili już m.in. właściciele marek Reserved, New Yorker, Cubus i H&M.

    Przedstawiciele ING Real Estate Investment Management, reprezentujący właściciela centrum, zapewniają, iż Molo zyska w przyszłości jeszcze jeden duży odzieżowy sklep znanej zachodniej sieci. Nie zdradzają na razie jego nazwy. Za proces komercjalizacji Centrum Handlowego Molo odpowiedzialna jest firma DTZ.

    W centrum pozostaną najwięksi z dotychczasowych najemców – Media Markt, jedyny w Szczecinie sklep tej marki ze sprzętem RTV i AGD (ponad 5 500 m2), salon z artykułami wyposażenia i wykończenia wnętrz Komfort (ponad 1500 m2) oraz hipermarket spożywczy Carrefour, który zmniejszy swoją powierzchnię o ponad 4 000 m2.

    Rozpoczęta w maju br. przebudowa pochłonie ponad 16 mln złotych. Dotychczasowa powierzchnia Centrum Handlowego – ok. 25 500 m2 zwiększy się do ponad 28 000 m2. Centrum Handlowe Molo zostanie otwarte 25 listopada 2010 roku.

    ###

    Informacje o Centrum Handlowym Molo (dotychczasowa nazwa CH Piast):

    Centrum Handlowe „Piast” rozpoczęło swoją działalność 22 listopada 2000 roku będąc jednym z pierwszych kompleksów handlowych w mieście. W ciągu roku odwiedzane jest przez blisko 4 miliony klientów ze Szczecina i okolicznych miejscowości. Obiekt obecnie kończy proces rozbudowy i zmienia się w Centrum Handlowe Molo.

    Dotychczasową powierzchnię centrum zajmowały głównie trzy duże sklepy: Media Markt (sprzęt RTV i AGD), Carrefour (hipermarket spożywczy) oraz Komfort (artykuły wyposażenia i wykończenia wnętrz). W Centrum Handlowym Molo oprócz wyżej wymienionych salonów funkcjonować będzie około 60 sklepów i punktów usługowych należących do znanych sieci krajowych i zagranicznych, bądź lokalnych przedsiębiorców. Klienci będą mieli do dyspozycji wygodny i przestronny parking na ponad 850 samochodów. Powierzchnia centrum wzrośnie do 28 000 m2.

    Centrum Handlowe Molo zlokalizowane jest u zbiegu ulic Mieszka I i Milczańskiej, w północno-zachodniej części miasta w sąsiedztwie dwóch dużych osiedli mieszkaniowych: Pomorzany i Gumieńce.