Podsumowując rok 2013 dla Pako Lorente trzeba stwierdzić, że był to kolejny z przełomów w rozwoju firmy, jak i sieci.
Każdy rok jest widoczną dla marki dynamiczną ekspansją, a rok 2014 zapowiada się równie pracowicie – będzie kolejnym przełomowym rokiem w życiu polskiej firmy.
Co stanowi o tak dynamicznym i sukcesywnym rozwoju?
Warto pamiętać, że pierwszy salon powstał w grudniu 2010 roku.
Jak mówią założyciele Pako Lorente – Artur Magiera i Rafał Chrapkowicz – firmę tworzą ludzie. Ludzie, którzy stawiają za fundament pewne wartości i nimi się kierują. Dla nas ważna jest energia ludzi wokół, kreatywność i pasja, od której to wszystko się zaczęło. Jesteśmy lojalni wobec klientów, jak i partnerów biznesowych. Z pasją tworzymy swój własny styl, który energetyzuje, dodaje charyzmy i nadzwyczajności każdemu mężczyźnie.
To stanowi o prężnym działaniu każdego salonu, klienci zakochują się w marce już po pierwszym zakupie, dlatego też rośnie liczba zgłaszających się do nas franczyzobiorców. A jak już zaczyna się współpraca, to dokładamy wszelkich starań, aby sklepy były jak najbardziej rentowne. Stawiamy na niestandardowe działania marketingowe i PR-owe , nasze oficjalne otwarcia cieszą się dużą popularnością jak i skupiamy się na profesjonalizmie w obsłudze klienta.
W zakończonym właśnie roku marka weszła w nowe kontrakty sponsorskie z zespołami siatkarskimi SKRA Bełchatów i SK Bank Legionovia. Pół żartem, pół serio można stwierdzić, że od teraz będą to najmodniejsze drużyny w Polsce.
Ponieważ misją firmy jest wspieranie ludzi z pasją, realizujących się w życiu, biznesie oraz sporcie, marka uczestniczyła również w rajdzie Barbórka, wspierając utalentowanego zawodnika Andi Mancina wicemistrza Rally America 2009 oraz pierwszego w historii Polski kierowcę zaproszonego na X-Games, a to początek współpracy rajdowej.
Rok 2013 to również luksusowa sesja zdjęciowa podczas festiwalu filmowego w Canness z twarzą firmy Radkiem Majdanem, czy udział w paryskim tygodniu mody Heut Cuture, przez co pojawiła się w takich magazynach jak Vouge, Elle i Cosmopolitan na całym świecie.
Uwieńczeniem roku 2013 jest statuetka Luksusowej Marki Roku dla Pako Lorente.
Po zaledwie 3 lat Pako Lorente staje w rzędzie z firmami tak cenionymi na rynku już od wielu lat.
Ten rok rozpoczynamy przenosinami do nowego Centrum Logistyczno-Szkoleniowego Pako Lorente pod Łodzią, a za dwa tygodnie ruszamy już z kolejnymi otwarciami salonów, począwszy od rzeszowskiego Millenium Hall, następnie Blue City w Warszawie, Felicity w Lublinie, Focus w Rybniku. Na 2014 rok zaplanowanych jest już 15 nowych salonów, co pewnie jeszcze ulegnie zmianie, ponieważ wciąż rozpatrujemy kolejne współprace z galeriami i franczyzobiorcami – dodają przedstawiciele firmy.
W nowym, 2014 roku Pako Lorente skupiać się będzie na satysfakcji klientów jak i partnerów biznesowych, projektując nadal kolekcje, które cieszą się takim powodzeniem. Marka postawi na udział w akcjach marketingowych zgodnych z misją firmy, nową koncepcję wizerunkową oraz nowych ambasadorów. 2014 rok będzie rokiem szlifu, bo przecież z brylantu powstaje diament…