Wszystko o modzie na targach w Poznaniu

    NS intro zwiedzający pl 2
    Targi Mody w Poznaniu

    Już w dniach 31 sierpnia – 2 września w Poznaniu odbędą się najważniejsze w Polsce targi mody. Dla handlowców to punkt obowiązkowy w procesie zakupu nowych kolekcji.

    Najbliższa edycja targów będzie składać się z czterech komplementarnych salonów, w których będzie można odnaleźć przekrój przez wszystkie sektory rynku mody. Prezentowane będą najnowsze wzory z kolekcji blisko 400 polskich i zagranicznych marek odzieży ready-to-wear, obuwia, bielizny, strojów kąpielowych i akcesoriów. W zacisznych showroomach, będących miejscem prezentacji oferty wystawców, będzie można zapoznać się nie tylko z najnowszymi wzorami, lecz także z produktami, w których zastosowano innowacyjne technologie produkcyjne. Targi mody w Poznaniu odbędą się pod honorowym patronatem Wiceprezesa Rady Ministrów, Ministra Gospodarki Waldemara Pawlaka.

    W Salonie Odzieży, Obuwia i Dodatków NEXT SEASON odbywać się będą kontraktacje ekskluzywnych kolekcji odzieżowych na sezon wiosna-lato 2011. Obecni będą przedstawiciele marek białoruskich, brytyjskich, francuskich, greckich, hiszpańskich, holenderskich, litewskich, niemieckich, polskich, portugalskich, szwedzkich i włoskich, którzy przywiozą do Poznania szeroką gamę odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej, a także nakryć głowy, szali, apaszek, toreb czy biżuterii. W Salonie NEXT SEASON swoje premiery będą miały kolekcje autorskie – także młodych projektantów – wyróżniające się odważnym wzornictwem i zastosowaniem nietypowych tkanin adresowane do odbiorców ceniących indywidualność, a także linie dla osób stawiających na klasykę i prostotę kroju. Nie zabraknie odzieży ekologicznej. W ofercie wystawców będzie można odnaleźć stroje utrzymane w szerokim wachlarzu stylów, w rozmiarach od XS do XXL, w różnych wariantach surowcowych. Ich cechą wspólną będzie połączenie interpretowanych na różne sposoby aktualnych trendów z najwyższą jakością.

    W Salonie Bielizny i Mody Plażowej BODY STYLE będzie można podziwiać i zamówić premierowe kolekcje mody intymnej. Body Style to jedyne rodzime wydarzenie targowe poświęcone w całości sektorowi bieliźnianemu i pończoszniczemu, gdzie prezentowany jest pełen asortyment bielizny dziennej i nocnej dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Wśród prezentowanych przez wystawców wzorów dominować będą kostiumy i dodatki plażowe na lato 2011 w fasonach odpowiednich dla różnych sylwetek. Pojawi się także ekskluzywna bielizna dzienna i nocna oparta na wyrafinowanych wzorach znanych projektantów, zmysłowe dodatki i moda domowa.

    Salon Mody FAST FASHION będzie okazją do uzupełnienia aktualnej oferty sklepów o kolekcje na bieżący sezon jesień-zima 2010/2011. To jedyna impreza wystawiennicza w Polsce gromadząca producentów krótkich serii odzieżowych. W tym salonie splotą się różne gałęzie branży odzieżowej wraz z dodatkami krawieckimi.

    Szeroka oferta obuwia i galanterii skórzanej zaprezentowana zostanie w ramach dwóch ekspozycji – Targów Obuwia, Skóry i Wyrobów Skórzanych BTS oraz Salonu NEXT SEASON. Wystawcy z Anglii, Australii, Czech, Danii, Egiptu, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Indii, Kenii, Niemiec, Polski i Portugalii pokażą przede wszystkim kolekcje na sezon wiosna-lato 2011.  Na stoiskach wystawców pojawi się obuwie na różne okazje, w szerokiej rozmiarówce i pełnej skali tęgości stopy, charakteryzujące się wygodą i wysoką jakością zastosowanych surowców, w tym ekologicznych.  Handlowcy przybyli na targi BTS będą mogli także dobrać do zamówionego obuwia torebki i akcesoria skórzane. Nowością będzie obuwie ważące mniej niż 100 gram dzięki zastosowaniu innowacyjnej metody klejenia oraz obuwie z sylikonu modyfikowanego.

    Poczwórna ekspozycja – poczwórna korzyść

    Dzięki tak szerokiemu spektrum tematycznemu targi mody w Poznaniu są najbardziej kompleksowym tego rodzaju wydarzeniem dla branży mody w Polsce. W eleganckiej oprawie i przestronnych przestrzeniach, podkreślających cenione przez zwiedzających wartości związane z komfortem i szykiem, prowadzone będą rozmowy biznesowe w dobrym stylu.  Uczestnicy mogą czerpać korzyści z silnego efektu synergii. To, że targi odzieżowe, bieliźniane i obuwnicze odbywają się w jednym miejscu i czasie powoduje, że przybyli na targi handlowcy będą mogli zadbać o tak obecnie cenioną na rynku mody wszechstronność oferty sklepu.

    Profesjonalnie i merytorycznie

    Ciekawą propozycją dla przybyłych na Międzynarodowe Targi Poznańskie reprezentantów branży mody będzie szeroka oferta seminariów, pozwalających na zaczerpnięcie najbardziej aktualnej wiedzy o tendencjach w modzie oraz sposobach jej skutecznej sprzedaży. Zgłębione zostaną wątki z dziedziny praw konsumenta oraz tendencje na przyszły sezon w obuwiu. Brytyjskie biuro stylistyczne MUDPIE, zajmujące się prognozowaniem trendów, przygotowało specjalnie dla uczestników poznańskich targów mody przegląd przez tendencje na sezon jesień-zima 2011/2012.  Prelegenci zabiorą handlowców również w podróż po najnowszych technikach sprzedażowych, które pomogą odnieść sukces w branży mody. Podczas profesjonalnych warsztatów będzie można przekonać się o roli sprzedawcy-stylisty w sklepie odzieżowym i sprzedawcy-brafittera w sklepie z bielizną. Dzięki pokazom handlowym, które odbywać się będą każdego dnia targów, będzie można podziwiać ofertę wystawców w pełnej krasie. Podczas uroczystej Gali Nagród zostaną przyznane nagrody: wyróżniające się wzornictwem i innowacyjnością produkty zostaną uhonorowane Złotym Medalem Międzynarodowych Targów Poznańskich, a najlepsze strony o modzie w polskiej przestrzeni internetowej – nagrodami Fashion Website Awards. Podczas wieczornego spotkania branży będzie można porozmawiać w luźnej atmosferze na tematy pozabiznesowe. Wydarzeniem specjalnym wieczoru branżowego będzie pokaz kolekcji Agnieszki Kawali-Surmy.

    Więcej informacji o targach na stronach organizatora: www.fashioninpoland.mtp.pl