Agencja KLAXON Communications rozpoczęła współpracę z firmą Stegu

klaxon--logoStegu – wiodący producent kamienia dekoracyjnego wykorzystywanego zarówno we wnętrzach, jak i na fasadach budynków, powierzył KLAXON Communications realizację działań z zakresu komunikacji B2B.

Współpraca będzie dotyczyła przede wszystkim komunikacji z takimi grupami docelowymi, jak inwestorzy instytucjonalni, wykonawcy czy projektanci.

W ramach kampanii planowane są również akcje specjalne oraz uruchomienie dodatkowych narzędzi cyfrowych ułatwiających działania typu B2B.

„Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją KLAXON Communications ze względu na jej wieloletnie doświadczenie i znajomość rynku budowlanego oraz wykończeniowego .Według nas, KLAXON Communications jest najbardziej odpowiednim partnerem do wsparcia rozwoju Stegu na wymagającym rynku inwestycyjnym” – powiedział Wojciech Francik – kierownik marketingu firmy Stegu.

Za realizację działań z ramienia KLAXON Communications odpowiedzialny jest zespół w składzie: Krzysztof Maruda, Anna Gajo i Marta Artman.

Klient został pozyskany w ramach działań zespołu new business.

 

Agencja KLAXON Communications powstała w 1997 roku i specjalizuje się przede wszystkim w obsłudze rynku budowlanego, architektonicznego oraz nieruchomości. Posiada także liczne doświadczenia we współpracy z firmami z rynku wydawniczego, IT, finansowego oraz farmaceutycznego. Prowadzi też własną działalność wydawniczą oraz z zakresu teorii komunikacji marketingowej.

Firma Stegu, to rozpoznawalna marka europejska oferująca swoim Klientom szeroką gamę okładzin ściennych z betonu i gipsu, a ostatnio także i z drewna (nowa linia produktowa Wood Collection), elementów ogrodowych oraz dekoracyjnych. Już od ponad 20 lat firma Stegu tworzy produkty inspirowane naturą, wykorzystując jedynie naturalne kruszywa i barwniki, stale unowocześniając design oraz metody produkcyjne.