Luxottica Group, właściciel marki Ray-Ban – i globalny lider segmentu okularów premium – prezentuje nową kampanię kopmunikacyjną RAY-BAN ENVISION.
RAY-BAN ENVISION uosabia ducha hasła Never Hide: pragnienie żeby w każdej sytuacji pozostać sobą i swobodnie wyrażać swoje opinie i osobowość. Od początków Ray-Bana w 1937 roku aż do dzisiaj marka podkreśla wartości takie jak legendarny styl oraz jakość & funkcjonalność, które są podstawowymi elementami DNA Ray-Bana.
RAY-BAN ENVISION wyróżnia wszystkich tych ludzi, którzy mają jasno określony cel. Indywidualistów, marzycieli, ludzi, którzy podążają za swoimi marzeniami, są innowtorami i pionierami w swoich dziedzinach, naprawdę zmieniają świat poprzez swoje działania i mają wyraźne określony cel do którego dążą.
Zdjęcia do kampanii po raz drugi robił Mark Seliger, stylizacją zajęła się natomiast laureatka trzech Oskarów za kostiumy Colleen Atwood. Sesja zdjęciowa odbywała się w kilku różnych lokalizacjach w Kalifornii w listopadzie 2012 roku i przedstawia sześciu różnych ludzi, którzy zostają uchwyceni w niezykłych momentach w których próbują dogonić swoje marzenia. To właśnie ci indywidualiści, którzy kierowani pasją, odnajdują sens w realizacji swoich marzeń.
“To było wspaniałe doświadczenie móc pracować z Ray-Banem raz jeszcze. Ta propozycja była jak prezent pełen świetnych pomysłów, rockowej energii i trzęsień ziemi – dzięki temu wszystkiego możliwe jest stworzenie wielkiej kampanii. I oczywiście dzięki samemu bogactwu marki Ray-Ban.” – mówi Mark Seliger.
“Dla mnie wyjątkowe było współtworzenie takiej realistycznej, niemal dokomentalnej sesji z kreatywną ekipą prosto z Paryża na czele z Markiem Seligerem. To było jak mini-film!”- tak podsumowała całą sesję stylistka Colleen Atwood.
Soczewka jest jak silnik okularów przeciwsłonecznych. Od samego początku swojego istnienia, najwyższej jakości soczewki były sercem marki Ray-Ban. Ta historia jakości pojawia się po raz pierwszy w kampanii Envision, która podkreśla zalety legendarnych soczewek Ray-Bana m.in.: ich trwałość, przejrzystość i ochronę.
Soczewki są także bohaterem konkursu dla konsumentów RAY – BAN ENVISION SERIES. Każdy może wejść na stronę ray-ban.com i przesłać kreatywną wizję swojego marzenia. Konsumenci mogą czerpać inspirację z przedstawionych wizji różnych ludzi z wielu zakątków świata, których marzenia stają się także formą opowieści o współczesnym świecie w którym wszyscy żyjemy. Ekipa Ray-Bana w Polsce wybierze tą najciekawszą wizję spośród tych nadesłanych z naszego kraju i pomoże w realizacji tego marzenia! Dzięki wysokiej jakości soczewkom okulary Ray-Bana stają się jednym z narzędzi do realizacji celów.