Cztery pory roku – to tytuł wewnętrznego kalendarza firmy Rossmann na 2013 rok. Już po raz czwarty zaskakuje on wyjątkowymi stylizacjami, tym razem nawiązującymi do czterech pór roku. Tradycyjnie w roli modelek wystąpiły pracownice firmy Rossmann, a samo zainteresowanie udziałem w sesji zdjęciowej, jak zawsze było bardzo duże – w sumie zgłosiło się ok. 200 chętnych pań z całej Polski.
– Jesteśmy firmą drogeryjną, a zdecydowana większość naszych klientów i pracowników to kobiety. Dlatego projekt wpisuje się idealnie w naszą strategię komunikacji – mówi Marek Maruszak, Prezes Zarządu firmy Rossmann.
Wiosna, lato, jesień i zima, a w odniesieniu do nich dwanaście kobiet prezentujących różne odsłony makijażu, na każdą porę roku. Danej aurze zostały zadedykowane trzy niesamowite stylizacje.
Dla wszystkich modelek udział w profesjonalnej sesji był wyjątkową i niezapomnianą przygodą. Wyróżnienie to spotkało jedynie dwanaście spośród wszystkich pracujących w Rossmannie kobiet.
– Już po raz drugi miałem przyjemność robić zdjęcia do kalendarza firmy Rossmann. Tym razem konwencją artystyczną była prezentacja czterech pór roku w kobiecym makijażu. Jestem bardzo zadowolony z efektu finalnego. Należy jednak podkreślić, że sukces kalendarza to w dużej mierze zasługa głównych bohaterek, które na planie zdjęciowym zachowywały się jak profesjonalne modelki. Były bardzo zaangażowane, pracowite, a do swojego zadania podeszły z entuzjazmem. Widać było, że udział w sesji sprawia im dużą przyjemność, co też udało nam się bez wątpienia uchwycić na zdjęciach – mówi Wojciech Olszanka, fotograf sesji.
W tym roku niespodzianką dla posiadaczy kalendarza są zawarte w nim praktyczne informacje dotyczące tego, w jaki sposób dobierać makijaż do danego typu urody, a wszystko pokazane na przejrzystych graficznych szkicach.
Kulisy produkcji kalendarza można znaleźć na oficjalnym profilu Rossmanna na portalu Pinterest. Sesja making-off, a także zdjęcia z drukarni dostępne są pod adresem: www.pinterest.com/rossmannpolska.
Koncepcję kreatywną kalendarza stworzyło Biuro Oryginalnych Rozwiązań. Fotografie wykonał Wojciech Olszanka. Koncepcję makijażu przygotowała Marianna Jurkiewicz, a za stylizację włosów odpowiedzialny był Kacper Rączkowski – oboje z agencji D’Vision Art. Stylizacja paznokci – Monika Klaybor.
Informacje o firmie Rossmann
Rossmann Polska działa już 19 lat. Jest liderem w branży kosmetycznej z ponad 17% udziałem w rynku dystrybucji kosmetyków. W 2013 roku Rossmann planuje otwarcie drogerii numer 800. Asortyment liczy ponad 14 000 artykułów, w tym blisko 1 800 produktów marek własnych.
16 sierpnia 2011 w Łodzi otwarta została największa drogeria Rossmann w Europie. Na ponad 1350 metrach kwadratowych w Manufakturze, dostępnych jest ponad 16,5 tys. produktów m.in.: kosmetyki, żywność ekologiczna oraz wino. Na klientów sklepu czeka mnóstwo atrakcji od bardzo bogatej oferty asortymentowej, przez liczne promocje, po specjalnie przygotowaną Strefę Urody z dyżurującymi specjalistami z dziedzin zdrowia i urody.