Kolekcja HUGO jesień | zima 2012 miała swoją premierę na Mercedes-Benz

    19 stycznia wczesnym popołudniem kolekcja HUGO jesień/zima 2012 została zaprezentowana w berlińskim Muzeum Dawnych Mistrzów, w Gemäldegalerie.

    W usytuowanym w samym sercu niemieckiej stolicy muzeum znajduje się jedna z najbardziej wszechstronnych kolekcji europejskiego malarstwa od XIII do XVIII wieku.

    Miejscem tego eventu była oświetlona centralna hala z okazałymi kolumnami; Na pokaz zostało zaproszonych około 800 gości. Nowa męska i damska kolekcja HUGO została zaprezentowana na 400-metrowym białym, błyszczącym wybiegu przez ponad 30 topowych, międzynarodowych modeli, w tym Karlie Kloss, Joan Smalls, Liu Wen i Mathias Lauridsen.

    “Teatr” i “Surrealistyczna Nostalgia” to tytuły oraz inspiracje kolekcji, która jest określana jako wspaniałe kontrasty, precyzyjny design, artystyczne krawiectwo oraz falujące tkaniny. Sylwetki są czyste i proste; nowoczesne style zostały zinterpretowane na nowo, aby utworzyć nowy wygląd HUGO, który jest jednocześnie minimalistyczny i luksusowy.

    Pokaz HUGO był transmitowany na żywo na stronie www.hugoboss.com, wydarzeniu towarzyszył też szereg działań na portalach społecznościowych takich jak: Facebook, Foursquare i Twitter. Dołączamy szczegółowe opisy.

    W ramach portfolio HUGO BOSS, awangardowa marka HUGO oznacza niekonwencjonalną modę o wyraźnych kształtach, która wyraża indywidualność i

    kreatywność.