Firma Deichmann zdobyła pierwsze miejsce w kategorii „obuwie” w tegorocznej edycji Programu Jakość Obsługi. Według opinii ponad 3 milionów użytkowników multiplatformy Programu Jakość Obsługi Deichmann jest w swojej branży liderem obsługi. Nagroda w postaci Godła Jakość Obsługi jest już trzecim wyróżnieniem jakie firma Deichmann zdobyła od momentu powstania Programu w 2008 r. Tym samym Deichmann utrzymał pozycję lidera w kategorii „obuwie”, gdyż najwyższe noty w tej kategorii firma uzyskała również w 2010 r.
Już po raz czwarty konsumenci z całego kraju wybrali firmy, które w 2011 roku zaoferowały im najwyższy poziom obsługi. Zdobyta przez firmę Deichmann nagroda, w postaci Godła Jakość Obsługi 2011, jest potwierdzeniem wysokich standardów obsługi, jakie oferuje się w sklepach Deichmann. Nagroda plasuje firmę także na liście „Top 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce“.
„Firma Deichmann dba zarówno o dobrą jakość oferowanych towarów jak i o zadowolenie swoich klientów. Dokładamy wszelkich starań by obsługa w naszych sklepach była na najwyższym poziomie, dlatego bardzo cieszy nas zdobycie wyróżnienia w postaci prestiżowego Godła Jakość Obsługi. Jest to dla nas wyraźny sygnał, że nasze starania idą w odpowiednim kierunku, a klienci te starania dostrzegają i doceniają. Dziękujemy wszystkim klientom za pozytywne opinie o naszej firmie“ – mówi Małgorzata Tyliba, Kierownik Działu Marketingu Deichmann Obuwie.
Firma Deichmann obecna jest na rynku polskim już od 14 lat. Deichmann posiada prawie 200 sklepów na terenie naszego kraju i zatrudnia ok. 1850 pracowników. Rocznie sprzedaje w Polsce ok. 8 mln par obuwia. „Przedsiębiorstwo musi służyć ludziom” – to motto firmy, zgodnie z którym koncentruje się ona na potrzebach swoich klientów oraz na pracownikach, oferując im partnerski sposób zarządzania. W myśl tej zasady firma dba również o relacje z kontrahentami. Wszystkie te działania owocują najwyższą jakością obsługi każdego klienta.
O Programie Jakość Obsługi
Od 2008 r. prowadzony jest Ogólnopolski Program Jakość Obsługi, którego celem jest wyłonienie liderów w poszczególnych branżach. Firmy oceniane są przez rzeczywistych konsumentów, którzy zamieszczają opis swojego kontaktu z firmą i oceniają w skali od -5 do +5 następujące obszary jej działalności: wiedza i kompetencje personelu, jego zachowanie i wygląd, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi oraz oferta, cena i asortyment firmy. Co roku laureaci prezentowani są w rankingu „Top 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce” oraz otrzymują Godło Jakość Obsługi.