RESERVED wierne pięknym historiom – Jesienna kampania „BEAUTIFUL STORY”

    key visual Sasha1 września rozpoczęła się jesienno-zimowa kampania „BEAUTIFUL STORY”. RESERVED konsekwentnie prezentuje również w tym sezonie piękne historie młodych ludzi, którzy odnieśli światowy sukces w świecie mody. Swoje piękne historie tym razem opowiedzieli marce Sasha Pivovarova, jedna z najbardziej znanych modelek świata i brytyjski top model Jacey Elthalion.

    Pivovarova to kolejne, mocne nazwisko w kampanii RESERVED, opowiadającej o pięknych historiach. Do tej pory twarzami kampanii byli Ania Jagodzińska, Karmen Pedaru, Magdalena Frąckowiak czy Tobias Sorensen.

    „Jesienna kampania RESERVED z Sashą Pivovarovą jest naszą trzecią odsłoną serii Beautiful Story. Przez mijające lata pokazywaliśmy, że piękna historia może spotkać każdą z nas, że każda z nas zasługuje na wyróżnienie i spełnienie marzeń! Sasha, która przebyła długą drogę z Moskwy na wybiegi największych projektantów mody w Paryżu i Nowym Jorku jest aktualnie czwartą najbardziej docenianą modelką świata! Mimo gigantycznego sukcesu jaki odniosła zachowała swoją naturalność i subtelność – mówi Monika Kapłan-Gerc, Dyrektor Marketingu LPP.

    W kadrach Zuzy Krajewskiej i Bartka Wieczorka Sasha stała się ilustracją kolejnej spektakularnej i międzynarodowej kampanii. Tłem do niej stał się Paryż a na zdjęciach uchwycono obok modnego Placu Vendome niezwykłą i charakterystyczną architekturę miasta.

    Pomysłodawcą i opiekunem kreatywnym został Dział Marketingu Reserved. Produkcję zdjęciową przygotowała agencja fotograficzna AF Photo. Mediami biorącymi udział w kampanii są: prasa, outdoor i Internet. Stronę internetową stworzyło Studio Huncwot. Planowaniem mediów tradycyjnych zajął się dom mediowy Maxus.

    Część filmowa kampanii, której efekty są dostępne już na oficjalnej stronie marki www.reserved.com została przygotowana przez Studio Huncwot we współpracy z Michałem Dąbalem. Realizowano ją przy użyciu najnowszej kamery Red Epic, zaprojektowanej do nagrywania bardzo wysokiej, jakości filmów video i wykonywania fotografii jednocześnie. Ta zaawansowana technologicznie kamera wykorzystywana jest również w hollywoodzkich produkcjach, pracują na niej również fotografowie współpracujący m.in. z. Vogue Italia i Vogue Paris.

    Kampania obejmie swoim zasięgiem Polskę oraz Rosję.

    • kampania: RESERVED
    • modele: Sasha Pivovarova, Jacey Elthalion
    • zdjęcia: Zuza Krajewska i Bartek Wieczorek – kampania. Agata Pospieszyńska – back stage
    • video: Michał Dąbal i Studio Huncwot
    • stylizacja:  Andrzej Sobolewski
    • makijaż: WILSON
    • fryzury: Adam Szaro
    • lokalizacja: Paryż
    • produkcja:  AF PHOTO

     

    Informacje dodatkowe:

    RESERVED to marka odzieżowa, której kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci dostępne są w 10 europejskich krajach. Pierwszy sklep pod tą nazwą został otworzony w Polsce w połowie lat dziewięćdziesiątych. Do dzisiaj powstało ponad 330 salonów, w których klienci znajdują ubrania o dobrej jakości i najnowszym wzornictwie. RESERVED angażuje się również w promocję utalentowanych projektantów. Dzięki temu chce podkreślić, że jest marką dla tych wszystkich, którzy szukają światowych trendów za przystępną cenę.