W tym sezonie światła miasta kierują się w stronę marki Wojas. Miejskie skwery i szerokie ulice spowite ciepłym światłem zachodzącego, jesiennego słońca, a także kontrastowe oświetlenie ulic, witryn sklepowych oraz reflektorów samochodów – to cechy charakterystyczne nowej sesji zdjęciowej marki Wojas.
Najnowsza kolekcja butów Wojas to odpowiedź na wszystkie wyzwania, które stawia przed nami miasto. Marka poleca obuwie i torebki na sezon jesień-zima 2011/2012 w trzech liniach: Formal, Urban oraz Casual.
Mateusz Stankiewicz ponownie stworzył niezwykle urokliwe fotografie – ciepłe, a zarazem ekspresyjne. Autor zdjęć uznawany jest za jednego z najlepszych młodych polskich artystów fotografików. Swoją karierę rozpoczął od sesji na okładkę niemieckiego „Elle”. W dorobku ma także współpracę z magazynami „Twój Styl”, „Gala”, „Viva”, a przed jego obiektywem stawały: Ania Jagodzińska, Anja Rubik, Maryna Lichnuk, ale także Anna Dereszowska, Natasza Urbańska, Kasia Glinka czy Monika Brodka.
Do współpracy przy najnowszej sesji firma Wojas zaprosiła także makijażystkę Patrycję Dobrzeniecką oraz stylistkę Anię Poniewierską. Natomiast o modne uczesanie modeli (Izy Folgi i Aleksandra) zadbał Łukasz Pycior.
Sesja prezentująca nową kolekcję butów Wojas została zrealizowana w Warszawie. Zamysłem autorów sesji było właśnie uchwycenie klimatu dynamicznego miasta, nowoczesnego stylu życia jego mieszkańców, zmieniającego się otoczenia, wieczornych spotkań towarzyskich i spontanicznych spacerów po mieście. W połączeniu ze specyficzną grą świateł stworzony został wyjątkowy obraz, oddający charakter nowej kolekcji butów Wojas.
Zdjęcia z nowej sesji marki Wojas będzie można zobaczyć w prasie, folderach reklamowych, bannerach w salonach firmowych oraz na stronie firmowej marki Wojas.