Znamy laureatów Fashion Website Awards! Wittchen, Vip Syle, PHU Obsession i Intymna.pl

    Wittchen, Vip Syle, PHU Obsession i Intymna.pl mają najlepsze sklepy internetowe w branży mody, według jurorów siódmej edycji Fashion Website Awards.

    29 sierpnia podczas Targów Mody Poznań odbyło się uroczyste wręczenie nagród Fashion Website Awards. W tej edycji konkursu oceniane były sklepy internetowe z branży mody. Nagrodę główną zdobył sklep internetowy Wittchena (www.sklep.wittchen.com). Firma otrzymała statuetkę FWA, promocję od wydawnictwa Promedia i laptopa od firmy Insert – producenta przyjaznego systemu ERP Navireo, wspomagającego zarządzanie w firmach z branży odzieżowo-tekstylnej i obuwniczej. Drugie miejsce przyznano sklepowi www.sklep.vipcollection.pl spółki VIP Style, a trzecie zdobyły ex aequo www.jestesmodna.pl firmy PHU Obsession i www.intymna.pl.

    Zgłoszenia pod kątem m.in. estetyki, funkcjonalności, intuicyjności obsługi, form płatności i dogodności dla klienta, oceniało dziesięciu jurorów– przedstawicieli agencji interaktywnych i mediów, projektantów mody oraz specjalistów ds. komunikacji wizualnej.

    W składzie jury zasiadali:

    • Robert Olszewski,  Head of ARBOinteractive Direct Sales, Board Advisor ARBOinteractive.
    • Przemysław Fura, Interactive Director w Open and Partners (Lowe Group Poland).
    • Monika Onoszko, dyrektor artystyczny grupy kreatywnej onoMono, szefowa działu mody w wydawnictwie Promedia.
    • Marek Witt, stylista i projektant.
    • Marek Borowiński, specjalista w dziedzinie psychologii koloru w internecie.
    • Eliza Mrowińska, redaktor naczelna, Galeriehandlowe.pl
    • Karolina Kucharska, redaktor prowadząca portalu LaMode.info, stylistka.
    • Andrzej Kwaśniewski, redaktor naczelny serwisu modowo-lajfstajlowego dla kobiet ModaiJa.pl, redaktor Agencji Prasowo-Fotograficznej MWmedia.
    • Sobiesław Książek, redaktor naczelny portalu Foto-Fashion.com.
    • Jacek Święch, właściciel FashionMedia.pl, fotograf mody. 

     

    Konkurs Fashion Website Awards organizowany jest dwa razy w roku. W lutym wybierane są najlepsze strony firmowe, natomiast w sierpniu najlepsze sklepy internetowe z branży mody. Pomysłodawcą konkursu jest wydawnictwo Promedia Jerzy Osika. Partnerami FWA są Międzynarodowe Targi Poznańskie i Insert – producent przyjaznego systemu ERP Navireo, wspomagającego zarządzanie w firmach z branży odzieżowo-tekstylnej i obuwniczej.