Świat mody zachwyca się retro elegancją a my wraz z nim! Nadchodzący sezon w MOHITO pełen jest modowych reminiscencji i odwołań do stylu ubiegłych dekad.
Zwiastunem kolekcji MOHITO na jesień/zimę 2011/12 są retro inspiracje. W tym sezonie MOHITO bawi się łączeniem stylów i epok. Kobiecy klimat lat 50 urozmaica formami lat 60 i 70-tych. Bogaty wybór klasycznych form uzupełniają nowe: rozkloszowane sukienki i spódnice, cygaretki przed kostkę i t-shirty z ciekawymi aplikacjami. W nawiązaniu do lat 60 zaprojektowano sukienki w formie „A”, blokowe akcenty oraz geometryczne nadruki. Kwiatowe szyfonowe sukienki, kozaki oraz dzwony to odpowiedź MOHITO na klimat lat 70.
Całość kolekcji uzupełniają ciepłe swetry utkane z warkoczy, frędzli i futrzanych aplikacji. Jako okrycia wierzchnie MOHITO proponuje bogatą ofertę trenczy, ramonesek, wełnianych płaszczy i kożuchów.
Kolorystyka zmierza w kierunku łączenia różnych tonacji czerni i bieli oraz beżu wraz z czerwienią. Modna paleta w MOHITO to kolory jesieni: ciepły pomarańcz, miodowy, kasztanowy, kawowy, koniak. Stonowaną paletę uzupełniają nasycone akcenty kolorystyczne fuksji oraz kobaltu.
Popularne groszki czy paski, odwołania do sztuki „art nouveau” i picassowskie kontrasty oraz retro kwiaty to motywy przewodnie nadruków na tkaninach.
Informacje dodatkowe:
Oferta marki MOHITO skierowana jest do kobiet w wieku 25 – 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę. Nazwa marki nawiązuje do orzeźwiającego i modnego drinka. Takie są właśnie ubrania tej marki, kobiece, naturalne, z wyczuciem smaku i umiejętnie łączące różnorodne style. Szeroka oferta modnych ubrań dla kobiet jest dostępna od lipca 2008 roku w około 57 salonach w całej Polsce.