efektywna komunikacja nie jest możliwa bez odpowiednich narzędzi. Z myślą o małych i dużych firmach Microsoft wprowadza na rynek dwa nowe zestawy słuchawkowe, które mają poprawić jakość, a tym samym i efektywność kontaktów biznesowych – LifeChat LX-4000 i LifeChat LX-6000. Przez pełną optymalizację z platformą Microsoft Lync, oba zestawy jeszcze lepiej wspierają komunikację między różnymi urządzeniami.
LifeChat LX-4000 i LifeChat LX-6000 zaprojektowane zostały tak, by zarówno zapewnić wygodę korzystania użytkownikom indywidualnym, jak i wyjść naprzeciw oczekiwaniom małych i dużych firm, których potrzeby stały się inspiracją do stworzenia tych biznesowych zestawów.
LifeChat LX-4000 to zestaw wyposażony w jedną słuchawkę, dzięki czemu użytkownik może nie tylko prowadzić swobodną konwersację ze swoim rozmówcą, ale również wiedzieć, co dzieje się wokół niego w biurze. Doskonała jakość dźwięku w słuchawce oraz mikrofon z technologią separacji hałasu tła, dają komfort nie tylko właścicielowi zestawu, ale również jego rozmówcy.
LifeChat LX-6000 to zestaw z dwoma słuchawkami, który sprawdza się nie tylko w rozmowie, ale pozwala również odciąć się od gwarnego otoczenia w razie konieczności pracy w ciszy i skupieniu. Czysty i wyraźny dźwięk oraz mikrofon wyciszający niepotrzebne odgłosy, umożliwiają najwyższą jakość konwersacji.
Oba zestawy wyposażone są w podręczne kontrolery głośności oraz czujnik, który zapala się, gdy słuchawki są w użyciu, tak że pozostali współpracownicy dostają sygnał, że użytkownik zestawu jest właśnie zajęty. Ergonomiczny kształt słuchawek oraz mikrofon umieszczony pod kątem 270 stopni, zapewniają komfortowe korzystanie z zestawu, nawet przez cały dzień. Ponadto LifeChat LX-4000
i LifeChat LX-6000 zoptymalizowano do współpracy z platformą komunikacyjną Microsoft Lync, dzięki której możliwe są szybkie i wygodne połączenia między użytkownikami komputerów, telefonów
i innych urządzeń.
Zestaw LifeChat LX-4000 dostępny jest w cenie 169 PLN, natomiast LifeChat LX-6000 – 199 PLN. Wraz z nowymi urządzenia Microsoft wprowadza także wygodne rozwiązanie dla dużych firm. Urządzenia sprzedawane są nie tylko pojedynczo, ale również w zestawach po 50 sztuk.
Nowe zestawy słuchawkowe doskonale sprawdzają się w połączeniu z kamerami internetowymi firmy Microsoft, zarówno tymi o najwyższej jakości, jak LifeCam Studio czy LifeCam HD-5000, jak i równie popularnymi wśród użytkowników LifeCam VX-2000 czy LifeCam VX-800. Kamery są kompatybilne
z Windows Live™, Skype, Gadu-Gadu, Yahoo! Messenger czy AOL Instant Messenger, a w połączeniu
z zestawami słuchawkowymi, umożliwiają kompleksowe wykorzystywanie możliwości wszystkich wymienionych programów.
Dział Hardware firmy Microsoft
Od 26 lat Microsoft Hardware Group stosuje innowacyjne technologie, najnowocześniejsze projekty i przeprowadza rozległe testy, aby tworzyć produkty o wysokiej jakości i trwałości. Microsoft Hardware jest liderem rynku w dziedzinie ergonomii, projektowania i zgodności sprzętowo-programowej. Dostarcza produkty, które pozwalają w sposób prostszy, wygodniejszy
i znacznie bardziej przyjemny korzystać z komputera. Mysz Microsoft IntelliMouse® Explorer, wprowadzona na rynek w roku 1999, znalazła się na opublikowanej przez PCWorld.com w grudniu 2005 roku liście „50 najwspanialszych gadżetów minionego 50-lecia”. Była to pierwsza powszechnie dostępna mysz optyczna.
O Microsoft
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, aplikacji serwerowych i technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. W ofercie spółki znajdują się m.in.: system operacyjny Microsoft Windows, oprogramowanie biurowe Microsoft Office System, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia ponad 60 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym 230 osób w Polsce.
Firma Microsoft została zbudowana w oparciu o przekonanie, że nowe technologie, jeśli uczynić je dostępnymi
i przyjaznymi, są doskonałym narzędziem do rozwoju i realizacji marzeń, pozwalają na pełne wykorzystanie możliwości, jakie drzemią w nas samych i otaczającym świecie. Polski oddział Microsoft chce brać aktywny udział w rozwoju gospodarki
i społeczności lokalnej w Polsce. Naturalną konsekwencją prowadzonej działalności biznesowej jest realizowanie zadań społecznych w obszarze edukacji informatycznej i walki ze zjawiskiem „wykluczenia informacyjnego”. W trakcie swojej niemal
14-letniej obecności w naszym kraju, firma zaangażowała się w liczne programy społeczne. Od 2003 roku różnym organizacjom pozarządowym przyznano w sumie 6 grantów na realizację projektów edukacyjnych Unlimited Potential. W maju 2005 roku zainaugurowana została działalność Forum Edukacji Microsoft — inicjatywy, która skupia wszystkie projekty i programy społeczno-edukacyjne realizowane w Polsce przez Microsoft.