Rusza kampania lodówek Grand od Samsung

    Startuje kampania reklamowa lodówek z serii Grand. Akcję pod hasłem „Więcej przestrzeni w Twojej lodówce” przygotowała agencja reklamowa Cheil Polska. Szeroko zakrojona kampania obejmie takie kanały komunikacyjne jak: ATL, BTL, online oraz PR.

    Samsung rozpoczyna działania komunikacyjne promujące serię najnowszych lodówek Grand. „Więcej przestrzeni w Twojej lodówce” to główne hasło kampanii. Wyróżnikiem nowej serii lodówek jest technologia EcoSlim™, dzięki której możliwe było zaoferowanie klientom nawet 50 litrów więcej przestrzeni na przechowywanie żywności, bez zwiększania wymiarów zewnętrznych lodówki. Dodatkowo nowe lodówki Samsung zapewniają oszczędność nawet 60% energii, co potwierdza przyznanie jednemu z modeli z serii Grand klasy efektywności energetycznej A+++.

    Kampania telewizyjna prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach informacyjnych i w kanałach tematycznych (m.in. Polsat, TVN, TVP Sport, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo). Kreację można również obejrzeć na stronie http://youtu.be/MaQdSPyEgpw.

    Działania ATL obejmują również kampanię prasową. Reklamy pojawią się między innymi w magazynach lifestyle dla kobiet oraz prasie wnętrzarskiej. Kampania online realizowana będzie w jednym z największych portali informacyjnych, porównywarkach cenowych oraz w wyszukiwarce Google.

    W ramach działań w punktach sprzedaży w wybranych sklepach pojawią się standy z materiałami POS oraz ekspozycje nawiązujące do kreacji kampanii.

    Za adaptację spotu telewizyjnego oraz przygotowanie key visual kampanii w prasie i Internecie odpowiedzialna jest agencja Cheil Polska. Za działania public relations odpowiada Euro RSCG Sensors. Media na potrzeby akcji zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

    kampania-lodowek-grand-2[1].jpg (56 KB)