Nasza Klasa i Facebook toczą bój

    Przez ostatnie miesiące branża internetowa w Polsce pasjonowała się wyścigiem o palmę społecznościowego pierwszeństwa, jaką toczyły między sobą Nasza Klasa i Facebook. Z analizy dotychczasowych trendów, przeprowadzonej przez Interaktywnie.com wynika, że do sierpnia największy portal społecznościowy świata powinien przejąć fotel lidera również w Polsce.

    Tymczasem na placu boju pojawił się nowy gracz, któremu część analityków już teraz wieszczy sukces i przewiduje, że będzie on w stanie zamieszać w społecznościowej branży. To Google+, za którym przemawia potężne zaplecze giganta z Mountain View.

    Najnowszy raport serwisu Interaktywnie.com (z Grupy Money.pl) na temat mediów społecznościowych w Polsce i na świecie to przegląd aktualnych trendów w branży, ciekawe dane dotyczące polskiego rynku social media, jak również opinie ekspertów dotyczące zmian i rozwoju witryn.

    W Polsce tymczasem karty rozdaje jednak NK.pl, czyli dawna Nasza Klasa i – jak zapowiadał w rozmowie z Interaktywnie.com jej nowy prezes Dominik Czarnota – nie zamierza tanio sprzedać skóry i będzie bronić pozycji przed depczącym jej po piętach Facebookiem. Pozostali gracze – nie licząc może tylko użytkowników aktywnie udzielających się na portalach informacyjnych – są daleko w tyle.