Wrangler Europe trzeci raz z rzędu nagrodzony na festiwalu Cannes Lions

    H6

    Wrangler popisał się imponującym hat-trickiem i już trzeci rok z rzędu zgarnął nagrody na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Cannes Lions!

    Kultowa marka odzieży dżinsowej została w tym miesiącu nagrodzona w kategorii Outdoor oraz Print za ekscytującą kampanię STUNT – najnowszą odsłonę serii reklamowej „We Are Animals”.

    Bohaterami kampanii STUNT, do której zdjęcia wykonała znana fotograf Cass Bird na terenie legendarnych Paramount Studios w Los Angeles, są prawdziwi hollywoodzcy kaskaderzy przebijający się przez szyby, uskakujący przed eksplozjami i stający w płomieniach. Podczas przygotowywania zdjęc nie korzystano z technik grafiki komputerowej: pokazane na nich niebezpieczne sytuacje są w 100% autentyczne, co sprawia, że papier wręcz ocieka tak charakterystyczną dla Wranglera adrenaliną.

    Zdobywając nagrody w tegorocznej edycji Cannes Lions, Wrangler dokonał tego, czego nie udało się osiągnąć jeszcze żadnej marce dżinsowej: trzeci rok z rzędu został uhonorowany na najbardziej prestiżowym festiwalu reklamy na świecie. Kampania STUNT zdobyła srebro w kategorii Outdoor za ogromne i imponujące billboardy oraz srebro w kategorii Print za śmiałą realizację, która wyróżniała się na tle innych, bardziej tradycyjnych reklam modowych.

    W zeszłym roku marka Wrangler zdobyła nagrodę za kampanię Red złożoną z ekspresyjnych zdjęć półnagich kobiet i mężczyzn w kłębach czerwonego kurzu. Rok wcześniej natomiast została nagrodzona za zdjęcia z cyklu „We Are Animals” autorstwa Ryana McGinleya, które przedstawiały grupę młodych ludzi szalejących na łonie natury.

    Wrangler znalazł się również w gronie kandydatów do nagrody za prace wykonane w technice cyfrowej: kampanię Stunt, kolekcję wiosna–lato 2011 Worn Across America oraz linię premium Blue Bell. Oprócz sukcesu w Cannes Wrangler został także nominowany w zeszłym tygodniu do nagrody Most Innovative Marketing na Global Fashion Awards. Zwycięzców poznamy jesienią.

    Adam Kakembo, Dyrektor ds. marketingu Wrangler EMEA, powiedział: „Bardzo się cieszymy, że nasze innowacyjne, kreatywne działania są doceniane i nagradzane przez branżę reklamową. Zdobycie nagrody na Cannes Lions po raz trzeci z rzędu to coś, co zdarza się niezwykle rzadko. Jesteśmy teraz najczęściej nagradzaną marką odzieży dżinsowej za działania reklamowe i cyfrowe w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Będziemy w dalszym ciągu starać się odkrywać nowe obszary kreatywności, by docierać do naszych konsumentów”.

    Uwagi od redakcji:

    Kiedyś:

    Historia dżinsów Wrangler sięga 1904 roku. Właśnie wtedy Charlie Hudson założył firmę Hudson Overall z siedzibą w Greensboro w Karolinie Północnej w USA. W 1919 roku przedsiębiorstwo przemianowano na Blue Bell, a w 1947 roku, kiedy na rynek weszła pierwsza linia dżinsów dla kowbojów, firma otrzymała nową nazwę – Wrangler, co oznacza pracującego kowboja.

    Teraz:

    Niedoścignione dziedzictwo marki Wrangler związane z produkcją odzieży dżinsowej znajduje swoją kontynuację w nowoczesnych krojach dżinsów, które nadal odznaczają się siedmioma charakterystycznymi detalami umożliwiającymi bezbłędne rozpoznanie marki. Detale te to między innymi płaskie miedziane nity czy wygodna kieszonka na zegarek. Kultowe modele, takie jak koszula 27MW czy kurtki 11MJ, są przedmiotem uwielbienia zarówno koneserów dżinsu, jak i fanatyków mody.

    Wrangler, marka oryginalnych, amerykańskich dżinsów, stawia sobie za cel produkowanie najlepszej nowoczesnej odzieży dżinsowej. Modnym i postępowym fasonom, takim jak męskie spodnie Ben z nogawką zwężającą się ku dołowi czy obcisłe damskie spodnie Jess z wysokim stanem, towarzyszą wykończenia zgodne z najnowszymi trendami w modzie.

    Dżinsy Wrangler są zaprojektowane, tak aby były wytrzymałe, i uszyte z myślą o całkowitej swobodzie. Nosząc dżinsy Wrangler, możemy dać upust swoim zwierzęcym instynktom, upajać się krążącą w żyłach adrenaliną i uwolnić swoje naturalne, dzikie i spontaniczne ja. Któż chciałby się ucywilizować? We Are Animals.