W miniony weekend w wielu miejscach w Warszawie pojawiły się tajemnicze paletki. Można było natknąć się na nie na ławce w parku, w ulubionym pubie, na stacji metra czy w centrum handlowym. Zagadkowe przedmioty wzbudziły duże zainteresowanie i wzmożony ruch na funPage’u PUMY, na który kierował adres z paletki.
Weekendowa akcja PUMA SOCIAL miała na celu zachęcić młode osoby do logowania się na stronie www.facebook.com/PUMA. W zakładce National Teams znajdowały się wskazówki, w jaki sposób można dołączyć do grona kandydatów do REPREZENTANTACJI POLSKI NOCNYCH ZAWODNIKÓW. Najlepsi nocni zawodnicy otrzymają od PUMY roczny sponsoring oraz możliwość rywalizacji
z reprezentantami z innych krajów.
Rekrutacja do REPREZENTACJI POLSKI NOCNYCH ZAWODNIKÓW trwać będzie również podczas organizowanej przez PUMĘ imprezie pt. „NAJWIĘKSZA DOMÓWKA W POLSCE”, która odbędzie się już 27 maja w Soho Factory przy ulicy Mińskiej 25 w Warszawie.
Imprezy PUMA SOCIAL organizowane są na całym świecie. Powiązane są z launchem najnowszej kolekcji PUMA SOCIAL, która na polski rynek weszła 20 kwietnia i dostępna jest we wszystkich firmowych salonach PUMA.