Współpraca pomiędzy międzynarodowej sławy symbolem seksu Noah Millsem i włoską marką odzieży plażowej wciąż trwa!
Jest to już druga kampania reklamowa Noah Millsa dla marki Calzedonia i jej męskiej linii odzieży plażowej „Coast to Coast”.
Ze swym niesamowitym ciałem, niemożliwą do zapomnienia twarzą i bijącym blaskiem, Noah Mills jest jednym z najpopularniejszych modeli współpracujących z największymi magazynami i domami mody, teraz także początkującym aktorem.
Noah z radością przyjął propozycje stanięcia przed obiektywem niesamowitego fotografa, stając się twarzą męskiej kolekcji plażowej marki Calzedonia już po raz drugi. Od razu złapał wspólny język z fotografem i całą obsługą sesji, nagrywając pełne emocji wideo na luksusowym jachcie.
Dean Isidro, międzynarodowej sławy amerykański fotograf, stal się autorem całej kampanii, wybierając plaże Miami jako jej idealne tło.
Urodzony w Baltimore w 1985 roku, zadebiutował w świecie mody już jako osiemnastolatek, pracując od tego czasu z najbardziej znanymi fotografami. W ubiegłym roku rozpoczął swoją karierę aktorska występując w filmie “Sex & The City 2”, grając rolę nowej „zabawki” Samanthy.
Autorka tekstu: Martyna Pańczak