Ekskluzywną włoską markę odzieżową reklamowały już m.in. Naomi Campbell i Mariah Carey. Od stycznia 2011 po raz pierwszy PINKO ma również polską ambasadorkę. Została nią Katarzyna Zielińska.
„Dla mnie jako aktorki ważne jest to, jak wyglądam. W pracy wchodzę w kostium, przebieram się dziesiątki razy. Tu jednak nie mam wyboru – mój wygląd jest mi narzucony. Na co dzień, w sytuacjach mniej lub bardziej formalnych zawsze szukam czegoś, co pozwoli mi być po prostu sobą. Czegoś, co będzie łączyło klasykę z odwagą, prostotę z różnorodnością. Rzeczy wydawałoby się nie do pogodzenia. Projektantom PINKO udaje się ten efekt osiągnąć. Dlatego tak dobrze się czuje w tych ubraniach, niezależnie od tego, czy jest to suknia casualowa, czy elegancka wieczorowa kreacja. Cieszę się, ze PINKO jest w Polsce, a jeszcze bardziej z tego, ze mam przyjemność być ambasadorką tej marki” – mówi Kasia Zielińska
„Pinko to marka młoda, dynamiczna i silna. Cieszymy się zatem, że reprezentować ją będzie taka osoba jak Katarzyna Zielińska – młoda, uzdolniona i idealnie odzwierciedlająca charakter i temperament włoskiego brandu” – powiedział Matteo Cane, Dyrektor Generalny Pinko Polska, wyłącznego przedstawiciela marki PINKO w Polsce.