Swarovski, symbol luksusu i mistrzostwa w kreowaniu blasku, przedstawia swoją świąteczną kampanię na rok 2024. Globalną twarzą tej wyjątkowej inicjatywy została Ariana Grande, nagrodzona Grammy piosenkarka i aktorka, która zaprasza wszystkich do radosnego świata „Imprezy Marzeń”.
Blask i ekstrawagancja
Kampania, zaprojektowana przez globalną dyrektor kreatywną Swarovskiego, Giovannę Engelbert, przenosi nas na olśnioną światłami imprezę wypełnioną luksusowymi detalami, symbolizującymi charakter marki. Uchwycona przez renomowanych fotografów Merta i Marcusa oraz reżyserowana przez Christiana Breslauera, kampania celebruje świątecznego ducha w najwspanialszym stylu.
Na planie „Imprezy Marzeń” Ariana Grande wita gości w otoczeniu pełnym kryształowego blasku. Towarzyszą jej efektownie ubrani uczestnicy, ozdobieni biżuterią Swarovski, którzy wyrażają radość, indywidualność i inkluzywność.
Ariana w blasku Swarovskiego
Grande, ubrana w stylizacje z kultowych kolekcji Swarovski Millenia i Matrix Crash, zaprojektowane przez Giovannę Engelbert, rozświetla atmosferę swoim świątecznym entuzjazmem. Sama artystka podkreśla, jak ogromną radość sprawiła jej praca przy tej kampanii:
„Tańce na planie były tak energetyczne, że nikt nie chciał wracać do domu! Uwielbiam sposób, w jaki kampania uchwyciła ducha świąt. Cieszę się, że mogę kontynuować tę podróż ze Swarovskim”– powiedziała Grande.