Kobiety ujawniają, dlaczego w XXI wieku wciąż utożsamiają sukces z dobrym wyglądem

Gdy kobieta czuje, że dobrze wygląda uważa, że może więcej osiągnąć – z tym stwierdzeniem zgadza się aż 78%[1] Polek. Nowoczesne kobiety postrzegają bowiem atrakcyjny wygląd jako drogę do lepszego samopoczucia i zyskania pewności siebie oraz tego, że są w stanie poradzić sobie ze wszystkim, co stanie im na drodze – wynika z raportu COMPEED® „Kobiety nie do zatrzymania”.

Czy wygląd ma znaczenie?

WygladMaZnaczenie_fot1Nowy raport COMPEED® – eksperta w pielęgnacji stóp – ujawnia, że Polki nadal wierzą w starą maksymę „w sukience do sukcesu”. W dzisiejszych czasach ma ona jednak inne znaczenie. Nie chodzi o to jak widzą kobiety inni, a o to jak one czują się we własnej skórze. Okazuje się, że styl jest dla płci pięknej ważną częścią ich osobowości – 74% Polek zgadza się ze stwierdzeniem, że to jak wygląda jest częścią tego kim są. Aż 4 na 5 kobiet przyznaje również, że zawsze starają się wyglądać dobrze. Atrakcyjny wygląd ma bowiem bezpośrednie przełożenie na poczucie pewności siebie – przyznaje aż 85% z badanych.

“Kobiety od zawsze przykładały wagę do wyglądu, ale nasze badanie dowiodło, że nie robią tego z próżności lub chęci sprostania stereotypom piękna. Powody są dużo bardziej osobiste – to sposób na to, by poczuć się silnymi, pewnymi siebie i nie do zatrzymania w tym, co chcą osiągnąć” – podkreśla Anna Deneka, Brand Manager marki COMPEED®.

WygladMaZnaczenie_fot4Wśród najczęściej wymienianych rzeczy, które sprawiają, że kobiety czują się nie do zatrzymania jest fryzura (65%), dopasowany do osobowości strój (63%), make-up (58%), zadbane dłonie (56%) oraz buty na wysokim obcasie (33%).

Ponad połowa ankietowanych Polek przyznaje, że to właśnie dzięki szpilkom czuje się kobieco, atrakcyjnie i elegancko. W opinii kobiet są one idealne niemal na każdą okazję. 62% kobiet wybiera buty na wysokim obcasie, gdy idzie na romantyczną kolację. Na ważne spotkanie w pracy zakłada je 55% Polek, a 41% kobiet gdy chce komuś zaimponować.

Sekrety kobiecej torebki

WygladMaZnaczenie_fot2Tak samo jak szpilki, pewności siebie potrafi dodać kobiecie także torebka, a dokładniej jej zawartość, która jest zapisaną w kobiecym DNA potrzebą bycia gotową na wszelkie wyzwania. Znajduje się w niej więc cały „pakiet urodowy”: szminka lub błyszczyk (62% kobiet mają przy sobie każdego dnia), lusterko (51%), szczotka (50%), krem do rąk (42%) oraz kosmetyki do makijażu oczu (24%). Dzięki temu nawet najbardziej zabiegana bizneswoman i mama w chwilę potrafi przemienić się w gwiazdę wieczoru. W damskiej torebce znajdziemy również: chusteczki higieniczne (87%), długopis (86%), tabletki przeciwbólowe i awaryjne plastry, co sprawia, że kobiety są gotowe na każdą ewentualność.

„Tak wyposażona torebka daje poczucie pewności, że niezależnie od tego co czeka nas, kobiety,w ciągu całego dnia, będziemy w każdej chwili gotowe na nowe wyzwania. Wystarczy delikatnie poprawić usta pomadką lub użyć plastra COMPEED® na bolące pęcherze, by znów poczuć się komfortowo i przejść do działania” – dodaje Anna Deneka, Brand Manager marki COMPEED®.

Niezbędnikiem w kobiecej torebce są plastry COMPEED®, które chronią stopy i przynoszą im ulgę. Uśmierzają ból i zapewniają ochronę przed pęcherzami w momentach, kiedy najbardziej tego potrzebujesz. Nie ważne jakie buty masz na sobie, COMPEED®, umożliwia Ci bycie nie do zatrzymania i pokonywanie przeszkód, które stoją na Twojej drodze. Więcej o tym, jak być kobietą nie do zatrzymania dowiesz się odwiedzając fanpage https://www.facebook.com/niedajsiezatrzymac oraz stronę www.compeed.pl.

 

 

[1]Źródło wszystkich faktów i statystyk: Badanie zrealizowane metodą CAWI (computer assisted web interview) na zlecenie marki Compeed® wśród 1021 Polek w wieku 25-54 lat, 2015 rok