Radio samochodowe wygrywa pierwsze dźwięki rockowego kawałka, kiedy dwoje młodych ludzi rusza w podróż po zakurzonych bezdrożach okolic Kapsztadu. Tak rozpoczyna się najnowsza kampania HOUSE, promująca wiosenno-letnią kolekcję marki. HOUSE pokazuje przy tym dwie różne odsłony tej samej historii, korzystając z konceptu ON/OFF.
Bohaterów w drodze na festiwal widzimy w dwóch różnych wersjach – ON, czyli spokojnej i zaplanowanej podróży oraz OFF –wszystko to, czego nie było w planie . W ten sposób powstały dwa filmy, które razem tworzą pamiętnik z – wyprawy bohaterów, pozwalając na przełączanie się pomiędzy jedną a drugą wersją w takt tego samego , pełnego energii kawałka. Koncept ON/OFF wykorzystano również przy zestawieniu kampanijnych zdjęć, które mają charakter dyptyków. Zdjęcia i filmy do najnowszej kampanii HOUSE powstały w Kapsztadzie i okolicach – mieście, które oferuje zarówno wielkomiejski zgiełk, jak i niesamowite plenery i dziką przyrodę.
Koncepcja zdjęć i filmu oraz pojawiające się w nich stylizacje nawiązują do charakteru najnowszej kolekcji marki, pozwalającej każdemu podkreślić swój indywidualny styl. Znajdziemy w niej między innymi dużo denimu i rockowego luzu, ale również wygodne, miejskie ciuchy, ciekawe nadruki i najmodniejsze trendy wiosenno-letniego sezonu.
Zdjęcia do kampanii to już kolejny raz dzieło świetnego Rafała Milacha. Autorem filmów jest Radek Żabiński, a operatorem kamery – Kamil Płocki. Muzykę skomponował Krystian Wołowski, współzałożyciel zespołu D4D. Modeli – Ariel van Heedren i Reyna du Preez – stylizowała Marta Kalinowska, a makijaż wykonała Gosia Sulima. Całość wyprodukowała agencja AFPHOTO, a nad efektem końcowym czuwali Brand Manager marki Grzegorz Chyła oraz Dyrektor Kreatywny Maciek Czarnecki.
Klimat kampanii na witryny salonów House twórczo przeniosła Dagmara Gałecka, koordynatorka projektów witrynowych, a nowa odsłona strony internetowej www.house.pl, przygotowana została przy współpracy z agencją interaktywną Zjednoczenie.com.