Najnowsza kampania Tatuum jest wyrazem naturalności, świeżości i swobody, doskonale ilustrującym motto marki – „Feel Good Look Unique”. Jasne, czyste zdjęcia kierują uwagę przede wszystkim na doskonałe, wygodne ubrania oraz pozytywne emocje. W sesji wzięła udział trójka doświadczonych modeli , pracujących głównie poza granicami naszego kraju – Marcelina Sowa, Kinga Kaza i Adrian Włodarski. Wszyscy oni pojawiali się wcześniej w kampaniach marek takich jak Prada, YSL czy Mango. Realizującemu zdjęcia Adamowi Plucińskiemu udało się doskonale uchwycić interakcje pomiędzy modelami, a przyciągające uwagę stylizacje stworzyła Karolina Gruszecka.
Naturalność i swoboda zdjęć są nawiązaniem do tego, co przejawia się w wyraźnie odświeżonych, coraz bardziej nowoczesnych produktach Tatuum. Doskonała jakość tkanin i dzianin, a także wyrafinowana prostota form to główne zalety Nowej Kolekcji marki .
Wśród charakterystycznych motywów znalazły się między innymi modne, graficzne nadruki. Duża ilość błękitu w wielu odcieniach z pewnością ucieszy zwolenniczki denimowego „total look”. Niewymuszona elegancja oraz kobiecość obecne są w modelach sukienek, które świetnie posłużą zarówno na co dzień, jak i podczas specjalnych okazji. Propozycje Tatuum na letnią część sezonu to pełnia wygody i magia nasyconych kolorów, doskonałych na bliższe czy dalsze podróże.
Najnowsza kampania podkreśla wszystko, co najlepsze w marce Tatuum, która odświeżyła swój wizerunek, a jednocześnie pozostała wierna wysokiej jakości oraz ponadczasowemu stylowi dla kobiet i mężczyzn.