Świąteczna kampania GAP Sophii Copoli

Najnowsza kolekcja GAP Hollyday właśnie wkroczyła do sklepów a wraz z nią promujące filmy wyreżyserowane przez samą Sophię Coppolę.

Ich głównym tematem są przyjaciele i rodzina czyli osoby z którymi spotykamy się podczas świątecznego sezonu. Dlatego właśnie kampania skupia się na stworzeniu szczerego i prawdziwego obrazu pełnego, domowego ciepła, w którym każdy może pozwolić sobie na swobodę. I nie chodzi tu wyłącznie o zachowanie, ale także strój, w tym wypadku klasyczne ubrania GAP, które bez względu na wiek i styl, mogą być idealnym świątecznym prezentem.

 

Wybór Sophii Copoli jako reżysera kampanii nie był trudny. Chodziło bowiem o znalezienie takiego twórcy, który świetnie rozumie i zna relacje rodzinne i może je przedstawić w najbardziej autentyczny sposób. Coppola ma bowiem wyjątkową umiejętność pokazywania życia i międzyludzkich relacji. W jej filmach bohaterowie są nam bardzo bliscy, dzięki temu, akceptujemy nie tylko za to, kim są ale także ich słabości i wady co tylko sprawia, że kochamy ich bardziej.