Międzynarodowa organizacja TheSuperbrands Ltd., działa już w 87 krajach. Od prawie 20 lat wspiera rozwój młodych firm i nadaje im tytuł Superbrands – prestiżowe wyróżnienie dla tych, którzy konsekwentnie i wytrwale pracują nad wizerunkiem i siłą swoich marek.
W tegorocznej edycji projektu, Superbrands razem z ARC Rynek i Opinia, zrealizowało jedno
z większych badań siły i wizerunku brandów. Zostało ono przeprowadzone na próbie liczącej ponad 15 tysięcy osób i uwzględniało ponad 2400 marek, w aż 110 kategoriach. Mierzono w nim wspomaganą znajomość marki, oraz skłonność do jej polecania przez konsumentów.
Eva Minge otrzymała w projekcie tytuł Created in Poland Superbrands i została wyróżniona
w kategorii „polscy projektanci mody”. Nadany tytuł potwierdza przynależność Evy Minge do elitarnego grona marek najchętniej polecanych przez konsumentów . Wyróżnienie obok takich nazwisk jak Maciej Zień, czy Paprocki & Brzozowski, niewątpliwie świadczy o identyfikacji marki z najsilniejszymi brandami na rynku polskim.