Vital Derm, Dalan d’Olive, Argan Vital Skin Oil – nowe marki w portfolio Cruso Public Relations.

cruso_logoFirma Cosmatrade powierzyła agencji Cruso Public Relations realizację nowego projektu komunikacji PR dla trzech marek – Vital Derm, Dalan d’Olive i Argan Vital Skin Oil. Agencja odpowiada za budowanie wizerunku marki poprzez działania media relations w prasie i internecie. Działania poprowadzi Monika Erszman, która jest związana z agencją od 2011 roku. Pani Małgorzata Cymer – prezes Cosmatrade, współpracowała z Cruso PR przy wcześniejszych projektach. Umowa została podpisana na okres trzech miesięcy.

Firma Cosmatrade to dystrybutor wysokiej jakości kosmetyków, dopasowanych do dzisiejszych potrzeb i oczekiwań konsumentów. Filozofią firmy jest oferowanie innowacyjnych produktów, o nowoczesnym designie i skutecznym działaniu. Podstawą sukcesu firmy jest dynamiczny, profesjonalny zespół specjalistów, który wykorzystując swoją szeroką wiedzę i doświadczenie, sprawnie działa na każdym etapie dystrybucji i sprzedaży.Firma Cosmatrade wierzy, że stałe badanie potrzeb i oczekiwań, podążanie za trendami rynkowymi oraz aktywna komunikacja z konsumentami jest elementem niezbędnym dla ciągłego rozwoju i budowania silnej pozycji firmy. Dlatego jest otwarta na zmiany i uwagi konsumentów, które w przyszłości mogą pomóc wzbogacić ofertę dystrybucyjną. Obecnie ofertę firmy Cosmatrade tworzą trzy wyselekcjonowane linie kosmetyczne: Vital Derm, Dalan d’Olive i Argan Vital Skin Oil. Linia produktów VitalDermTM została doceniona przez konsumentów i otrzymała godło Odkrycie Roku 2013 ogólnopolskiego konkursu Laur Konsumenta 2013.