Wielu Właścicieli sklepów internetowych bardzo często zadaje sobie podstawowe pytanie; Dlaczego niektóre produkty pomimo dobrej jakości i atrakcyjnej ceny po prostu ,,nie schodzą,, tak jak powinny?
Otóż e- handel w odróżnieniu od sprzedaży tradycyjnej jest bardzo prosty, nie wymaga zdolności handlowych od sprzedawcy, dobrej lokalizacji ani wyjątkowego lokalu. A jak coś jest proste, to znaczy trudne. Sprzedaż internetowa nie używa wyszukanych metod handlowej perswazji, mającej na celu przekonać potencjalnego klienta do zakupu. Chociaż trudno uwierzyć, że jeszcze nikt nie wymyślił i nie wprowadził w swoim sklepie internetowym opcji nakłaniania klienta do zakupu w formie AUDIO. Np. po ,,kliknięciu,, na produkt ciepły głos opowiedziałby nam o wszystkich walorach wybranego produktu i oczywistych korzyściach związanych z jego zakupem.
Jedna z najważniejszych zasad, które należy bezwzględnie przestrzegać to, bardzo dobre zaprezentowanie całego asortymentu na zdjęciach wysokiej jakości. Produkty muszą być pokazane z każdej strony. Na zdjęciu musi być widoczna faktura materiału i detale. Rodzaj tworzywa, z którego jest zrobiony produkt i jego jakość. Wierne odwzorowanie koloru i wiele innych szczegółów, które wpływają na pozytywny odbiór – no i przede wszystkim wpływają na decyzję zakupu.
Niezależnie od tego, czy sprzedajemy w swoim firmowym sklepie produkty markowe, czy własnoręcznie zrobione drobiazgi, ocena produktu przez klienta i decyzja o zakupie odbywa się zawsze tak samo – Widzę, Podoba mi się, Kupuję.
Fot. Jacek Święch
Jacek Święch – Fotograf Mody, Ilustrator. Od wielu lat profesjonalnie zajmuje się fotografią reklamową, fotografią produktową (m.in. dla takich marek jak: Menbur, Maciej Zień, Digel ) i fotografią kulinarną. Zawodowo zajmuje się fotografią i produkcją sesji zdjęciowych. Prowadzi Szkolenia i Warsztaty z zakresu Fotografii Mody, Fotografii Kulinarnej i Reportażowej.
Zapytaj o cenę sesji zdjęciowej – Kontakt: 505 444 630