Znana na całym świecie ikona stylu Agness Deyn już po raz trzeci stworzyła własną kolekcję dla kultowej marki Dr Martens. Była modelka jest uosobieniem brytyjskiego buntowniczego stylu, który doskonale wpisuje sie w etos marki „standing for something”. Deyn czerpała inspirację z subkultury Modsów, szczególnie popularnej na Wyspach na przełomie lat 50. i 60.
Kolekcja obejmuje odzież, obuwie i akcesoria. Charakteryzuje się użyciem printów zainspirowanych tradycyjnymi brytyjskimi wzorami: pepitką i jodełką, a także wykorzystaniem przez Agness jednego z angielskich symboli – dzbanka do herbaty. Zafascynowanie kulturą Modsów jest szczególnie widoczne w kolekcji obuwia. Dwukolorowe wiązane pantofle, klasyczne desert boot oraz sandały Mary Jane na obcasie ewoluowały przez kolejne dekady i są współcześnie obiektem pożądania dla fanów buntowniczego stylu życia.
Agness Deyn przyznaje, że każdej ze swoich linii dla Dr Martens nadaje nowy charakter.
W kolekcji jesień-zima 2013 postacią, która zainspirowała modelkę do stworzenia projektów była dojrzewająca dziewczyna, której ściany pokoju są pokryte plakatami The Yardbirds, The Smiths i The Who. 100% brytyjskiego rocka!
W kampanii kolekcji skupiono się na ukazaniu procesu twórczego Agness Deyn zza kulis – od inspiracji, przez pierwsze szkice aż do przymiarek. Miejsce sesji zdjęciowej na plaży w Brighton nie zostało wybrane przypadkowo, ponieważ to tam w 1964 roku odbywały się słynne walki Modsów i Rockersów.