Chusteczki odświeżające do higieny intymnej z ekstraktem z płatków róży Cleanic Intimate zdobyły tytuł „Perła Rynku FMCG 2013 – SREBRO” w kategorii higiena intymna. Wyróżnienie jest potwierdzeniem najwyższej jakości produktu oraz popularności wśród konsumentów.
Nagroda „Perły Rynku FMCG 2013” przyznawana jest już od siedmiu lat przez magazyn „Wiadomości Handlowe” dla najlepszych nowości rynkowych w danym roku, na podstawie głosów oddanych przez właścicieli oraz pracowników sklepów. Celem plebiscytu „Perły Rynku FMCG” jest wyłonienie produktów, które są atrakcyjne zarówno dla konsumentów, jak i detalistów.
Badania są bardzo prestiżowe, gdyż oparte są na obiektywnych danych. Każda wypełniona przez właścicieli i kierowników sklepów ankieta, trafia bezpośrednio do instytutu GfK Polonia, który jest odpowiedzialny za przeprowadzenie badania. W tym roku zgłoszono ponad 400 produktów w ponad 60 kategoriach (produkty spożywcze, higieniczne oraz chemia gospodarcza).
Odświeżające chusteczeki Cleanic Intimate zostały wykonane z miękkiego włókna, łatwego w utylizacji (można je spłukać w toalecie – do 2szt). Ich głównym zadaniem jest ochrona strefy intymnej, w tym łagodzenie podrażnień. Subtelny różany zapach pozostawia długotrwałe uczucie świeżości, a zawarty kwas mlekowy gwarantuje zachowanie właściwego pH. Dzięki swojej skuteczności oraz bezpieczeństwu składników chusteczki do higieny intymnej z linii Cleanic Intimate stały się niezastąpionym kosmetykiem wielu kobiet, a ich wygodny format doskonale sprawdza się w każdych warunkach: w podróży, pracy, na wakacjach. Uzyskane wyróżnienie „Perły Rynku FMCG” 2013 jest kolejnym potwierdzeniem, że produkty marki Cleanic są przykładem praktycznych rozwiązań, w których atrakcyjna cena jest idealnie połączona z najwyższą jakością!