25 kwietnia GIFT BOX i Phenome zaprosiły gwiazdy i celebrytów na premierę GIFT BOX eco. Wśród gości, którzy pojawili się na premierze znaleźli się między innymi: aktorki Oliwia Angerstein i Dorota Czaja, Ryszard Rembiszewski – prezenter telewizyjny i młoda piosenkarka znana z „Bitwy na Głosy” – Julka B. z mamą oraz Anna Neneman – prezes FashionTV Polska i Karolina Wirowska – dyrektor projektu GIFT BOX.
Podczas wieczoru został rozstrzygnięty konkurs ogłoszony przez GIFT BOX na artykuł na temat produktów ekologicznych. Jury zdecydowało przyznać główną nagrodę Joannie Skulskiej za artykuł „EKOLOGICZNY = BEZPIECZNY? CZY EKOKOSMETYK MOŻE NAM ZASZKODZIĆ?”, drugą nagrodę Karolinie Jodko, trzecie: Renacie Girs. Ich artykuły zostaną opublikowane na łamach portalu. Otrzymają także paczki GIFT BOX. Jury przyznało dodatkowe wyróżnienie Marcie Kościelskiej.
GIFT BOX to platforma promująca nowości na rynku. Paczki GIFT BOX zawierające produkty, próbki, informacje na temat nowości kierowane będą do dziennikarzy, blogerów i osób będących prekursorami na rynku i nie bojących się sięgać po nowe produkty. GIFT BOXu będą miały kilka tematów, między innymi dla mężczyzn, dzieci, związane z podróżami lub zdrowiem.
Poza gwiazdami na czwartkowe spotkanie w Złotych Tarasach przybyli także liczni dziennikarze. Podczas premiery GIFT BOX eco goście testowali kosmetyki Phenome, korzystając z fachowego doradztwa konsultantek oraz z specjalnego testing baru. W krótkim czasie powietrze w salonie wypełniło się aromatami migdałów, pomarańczy, róży damasceńskiej i limonki. Podziwiano organiczne zapachy i konsystencje, zwłaszcza peelingów i kremów do ciała. Z zaskoczeniem komentowano, że ekologiczna i bogata w składniki naturalne marka jest w całości tworzona i produkowana w Polsce.
Ryszardowi Rembiszewskiemu do gustu przypadła cała seria męskich kosmetyków, charakteryzująca się łagodną nutą zapachową i delikatną konsystencją. Zachwalał zwłaszcza żel do golenia o subtelnym zapachu, pozbawiony środków spieniających.
Jednak wszyscy byli pod wrażeniem, że polska firma oferuje ekologiczne kosmetyki przygotowywane według aptecznych standardów. Oliwia Angerstain i Dorota Czaja poświęciły uwagę scrubom do ciała, między innymi Pure Sugarcane stworzonemu na bazie brązowego cukru z trzciny cukrowej, którego kryształki pełnią rolę drobinek ściernych w peelingach do ciała i dłoni. Produkty z tej serii są bogate w naturalne oleje roślinne: arganowy, makadamia, jojoba, dzięki czemu pozostawiają skórę nawilżoną, odżywioną i zregenerowaną.
Ciężarna Dorota Czaja i dziennikarki piszące na temat urody, poświęciły uwagę produktom pozbawionym parabenów, chemicznych konserwantów, sztucznych barwników i aromatów. Zauważyła z zadowoleniem, że na opakowaniach kosmetyków Phenome znajduje się długa lista składników chemicznych, których nie ma składzie.
Gości zachwycili się rustykalnymi, ekologicznymi opakowaniami Phenome, które w całości są produkowane z surowców wtórnie przetworzonych, Po wykorzystaniu kosmetyku można oddać opakowanie do sklepu w ramach programu odbioru i segregacji zużytych opakowań (Reduce – Reuse – Recycle).
Partnerami akcji była także marka luksusowej bielizny Samanta. Samanta posiada w swojej ofercie bogaty wybór bielizny damskiej, poczynając od bielizny dziennej, nocnej, poprzez stroje i kostiumy plażowe a kończąc na wszelkiego rodzaju dodatkach (woreczki do prania bielizny, do jej przewożenia, opaski relaksacyjne, podwiązki). Firma oferuje również usługi Indywidualnego Doboru Bielizny oraz szycia produktów na indywidualne zamówienia. – Ze względu na to, że klientka Samanty, to kobieta dynamiczna, szukająca trendów zdecydowaliśmy się na współpracę w ramach projektu GIFT BOX – powiedziała Katarzyna Mamcarczyk – marketing i PR manager marki Samanta. – Chcemy docierać bezpośrednio do naszych klientek, choćby ze względu na to, że oferujemy indywidualne konsultacje z zakresu brafittingu.
Do akcji dołączyły się także marka odzieżowa „I love fashion” by FashionTV oraz Virtual – kosmetyki kolorowe.