Najnowsza kolekcja Travel marki Carpisa, zachwyca nie tylko różnorodną kolorystyką i ciekawym designem, ale i funkcjonalnymi rozwiązaniami, które ułatwią i uprzyjemnią nawet najdalsze podróże.
Pod względem dostępnych modeli, wybór jest ogromny. Marka oferuje m.in. super lekkie poliwęglanowe walizki, modele częściowo usztywniane, jak i klasyczne. Nowością są małe walizki z miejscem na laptopa i dokumenty, idealnie do podróży służbowych. Kobiety zainteresują walizki z dopasowaną kolorystycznie kosmetyczką. To właśnie KOLOR wyróżnia Carpisę na tle konkurencji. Najnowsza propozycja marki obfituje w mocne odcienie pomarańczy, niebieskiego, zielonego, czy fuksji – namiastki ferii barw tegorocznej kolekcji Travel. Praktycznym rozwiązaniem są także gadżety, na które w tym sezonie stawia marka: pokrowce na bagaże, pojemniki na płyny, a także organizery na bieliznę, obuwie, czy kosmetyki.
Warto przypomnieć, że Carpisa współpracuje z firmą ubezpieczeniową Unipol Insurance Group, której efektem jest projekt „Ubezpieczona Walizka”. Wszystkie walizki Carpisa, zakupione w okresie od maja 2012 r. do 30 kwietnia 2013, objęte są rocznym ubezpieczeniem na wypadek zaginięcia. W praktyce oznacza to, że Unipol zwróci do 199 euro każdemu posiadaczowi walizki Caspisa, którego bagaż zaginął w podróży lotniczej. Więcej informacji na ten temat, znajdą Państwo na stronie: www.carpisa.it oraz salonach firmowych.
Carpisa to włoska marka oferująca szeroki wachlarz modnych torebek i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn. Firma powstała w 2001 roku i obecnie posiada sieć ponad 570 salonów na całym świecie. Włoski design, połączony ze znakomitą jakością i przystępna ceną stały się znakiem rozpoznawczym firmy.