Od Nowego Roku 2013 kolekcje Caterina dostępne w sprzedaży internetowej.
Zdecydowaliśmy się na uruchomienie sprzedaży internetowej nie tylko z uwagi na rosnące zainteresowanie ofertą naszej marki. Platforma www.sklep.caterina.pl jest jednocześnie zwieńczeniem wdrożonej w 2011 roku strategii rynkowej, która zakładała konsolidację sieci sprzedaży Caterina i podniesienie jakości obsługi klienta – wyjaśnia Marcin Gieracz, dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży.
Caterina on-line to także nowy kanał dystrybucji, pozwalający dotrzeć do nowych klientów oraz narzędzie umożliwiające na pełną prezentację oferty marki Caterina. Na stronie znajdują się opisy wysokogatunkowych tkanin, podpowiedzi stylizacyjne oraz gotowe zestawy ubrań na różne okazje – dodaje Marcin Gieracz, odpowiedzialny za przygotowanie oraz realizację strategii.
Caterina to marka z ponad 20-sto letnią historią i doświadczeniem. W tej chwili posiada 28 salonów w największych miastach Polski. Marka oferuje ekskluzywną odzież damską dla kobiet aktywnych zawodowo, ceniących wysoką jakość produktów, doskonały fason oraz klasykę z odrobiną nonszalancji.