O trudnych sprawach dotyczących krępujących dolegliwości zdrowotnych Polacy w wieku 35+ najchętniej rozmawiają z bliskimi im osobami – wynika z raportu kampanii „CoreWellness – wewnętrzna siła”, której inicjatorem jest marka TENA1. 47% badanych jako najbardziej zaufaną w tych sprawach osobę wymienia swojego partnera – żonę lub męża. Rozmowę na takie tematy podejmują także ze swoimi
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
Creeper Phatty Earth Tone od FENTY x PUMA
FENTY wspólnie z PUMA ogłosiło premierę najnowszego modelu sneakersów, Creeper Phatty Earth Tone, z okazji Światowego Dnia Ziemi. Kultowy model, który zrewolucjonizował świat streetwearu...
NAJNOWSZE STYLIZACJE
Chunky boots w codziennej stylizacji
Masywne botki to prawdziwy hit wśród obecnych trendów. Kombinacja ciężkiego obuwia z lekkimi sukienkami lub spódnicami jeszcze niedawno mogła wydawać się kontrowersyjnym połączeniem. Jednak...