Organizatorzy Trójmiejskich Dni Kobiet zdradzają kolejne szczegóły jakie czekają na zwiedzających podczas dwóch dni imprezy na terenie Międzynarodowych Targów Gdańskich, 10-11 marca 2011 roku. Będą to I Mistrzostwa Polski Makijażu „Make-up no Make-up”.
Mistrzostwa Polski Makijażu Make-up no Make-up odbywać się będą pod patronatem Europejskiej Akademii Estetyki Artystycznej w Warszawie. Pomysłodawcą konkursu jest Pani Jolanta Wagner – wielokrotna jurorka międzynarodowych i polskich mistrzostw makijażu, właścicielka EAEA.
Do Trójmiejskich Dni Kobiet przyłączają się z każdym dniem kolejni partnerzy jak i znane osobistości. Dołączenie się tak rozpoznawalnej w środowisku modowym osoby jaką jest Jolanta Wagner i jej elitarnej szkoły w której wykładają gwiazdy polskiej i światowej wizażystki utwierdza nas w przekonaniu, że od początku nasza impreza spotyka się z dużym zainteresowaniem – podkreśla Wojciech Stybor, organizator i pomysłodawca wydarzenia, właściciel agencji reklamowej Medium.
W Mistrzostwach Polski Makijażu Make-up no Make-up może wziąć udział każda pełnoletnia kobieta, zajmująca się zawodowo makijażem. Konkurs przeznaczony jest wyłącznie dla osób posiadających obywatelstwo polskie. Tematem przewodnim Mistrzostw jest wizerunek kobiety w makijażu dziennym. Makijaż musi być trwały, wykonany perfekcyjnie na modelce w wieku od 20 do 25 lat, z przeznaczeniem do wyjścia dziennego. Ma podkreślać urodę i nie zatracać indywidualności kobiety.
Wśród nagród dla pierwszych pięciu najlepszych wizażystek, przewidziane są m.in. szkolenia w Europejskiej Akademii Estetyki Artystycznej, nagrody rzeczowe oraz dyplomy, a dla zwycięzcy – puchar I Mistrzostw Polski Makijażu Make-up no Make-up.
Zgłoszenia należy przesyłać do 15 lutego 2012 roku na adres Organizatora. Partnerami medialnymi imprezy są m.in.: AMS, gazeta Metro, Gazeta Wyborcza, portal Trójmiasto.pl, Biznesnafali.pl, naMonciaku.pl, Gazeta.pl, magazyn Prestiż, Estetica Polska, Top Class Magazyn, Moda Forum, Moda Męska, Fashion Business, MilionKobiet.pl, Uroda.com, FashionMedia.pl, magazyn Dolce Vita.
Szczegóły i warunki uczestnictwa wkrótce znajdą się na stronie www.dnikobiet.pl