W czwartek, 24 listopada w FACTORY Warszawa Ursus, został otwarty sklep firmy Lindt & Sprüngli – znany z wyśmienitych produktów czekoladowych. Z kolei w sobotę, 26 listopada, do grona najemców centrum dołączy włoska marka modowa Liu Jo. Oba sklepy przygotowały dla klientów specjalne promocje.
Firma Lindt & Sprüngli jest uznanym liderem na rynku czekolady wysokiej jakości. W swojej ofercie firma posiada duży wybór produktów i jest obecna w ponad 100 krajach na całym świecie. Jej najbardziej rozpoznawalne kolekcje pralinek i czekolad to Excellence oraz Lindor. W ramach promocji związanej z otwarciem sklepu Lindt & Sprüngli w FACTORY Warszawa Ursus, każdy kto w nowo otwartym sklepie dokona zakupu za minimum 25 zł otrzyma w prezencie mleczne pralinki.
Natomiast powstała w 1995 roku marka Liu Jo działa aktualnie w 33 krajach, a jej sieć sklepów firmowych liczy ok. 190 salonów. Ubrania i akcesoria Liu Jo cechuje kobiecy, lekki styl oraz unikalny charakter. Projektanci marki stawiają na indywidualizm i oryginalność, adresując swoje projekty do młodych, dynamicznych kobiet.
Stroje i dodatki oferowane w sklepie Liu Jo w FACTORY Warszawa Ursus będą dostępne w cenach obniżonych przynajmniej o 30%. Z okazji otwarcia nowego salonu marka przygotowała dla klientów specjalną promocję – dodatkowe 10% rabatu na całą kolekcję.
Centrum outlet FACTORY Warszawa Ursus
Otwarte w grudniu 2002 roku FACTORY Warszawa Ursus to pierwsze w Polsce centrum outlet. W 2006 roku obiekt został rozbudowany. Liczy 13 500 m² powierzchni handlowej, na której znajduje się 80 punktów handlowych uznanych marek polskich i międzynarodowych, m.in.: United Colors of Benetton, Calvin Klein, Mango, Pepe Jeans, Simple, Nine West, Tommy Hilfiger czy Wittchen.
Centrum leży w poprzemysłowej, warszawskiej dzielnicy Ursus, sąsiadującej z gęsto zaludnionymi rejonami miasta. Outlet FACTORY dzieli od śródmieścia jedynie 15 minut drogi samochodem lub trzy przystanki kolejki miejskiej. Dojazd do centrum w Ursusie ułatwiają również liczne linie autobusowe. W planach jest ponadto budowa drogi, łączącej tę dzielnicę z głównymi trasami wylotowymi z Warszawy w kierunku zachodnim. Centrum dysponuje parkingiem dla 1000 pojazdów.
Marka FACTORY
FACTORY to sieć centrów outlet, założona w Hiszpanii przez firmę NEINVER w 1996 roku. Od 2002 roku obecna na rynku polskim. W Europie znajduje się osiem centrów FACTORY: cztery w Hiszpanii i cztery w Polsce. Łączna powierzchnia handlowa obiektów istniejących w Polsce wynosi 64 500 m2.
Centra outlet to nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych. FACTORY jest pierwszą marką centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Różnorodny i atrakcyjny dobór najemców oraz ceny niższe od 30 do 70% to zalety, wyróżniające tę sieć.
Centra outlet FACTORY są kompleksowo zarządzane przez Neinver Asset Management, realizującą usługi związane z bieżącym utrzymaniem i marketingiem obiektów.