Firma Bandai zorganizowała spotkanie prasowe, na którym zaprezentowano produkt HARUMIKA. Gospodynią spotkania była Joanna Horodyńska, natomiast część warsztatową poprowadziła Natalia Jaroszewska.
Dziennikarki już od wejścia zainteresowały się porozstawianymi na stole manekinami Harumiki – z własnej inicjatywy zaczęły bawić się produktem, tworząc stroje i kreacje z przygotowanych materiałów i dodatków.
W pierwszej, oficjalnej części spotkania Dyrektor polskiego oddziału firmy Bandai Polska Sp. z o.o. – p. Piotr Kołodziejczak opowiedział parę słów o firmie, poruszając kwestię jak specjalną i ważną dla Bandai jest Harumika. Następnie Joanna Horodyńska omówiła krótką prezentację, opowiadając już o samym produkcie Harumika.
Drugą część spotkania stanowił blok warsztatowy Natalii Jaroszewskiej. W tym punkcie programu p. Natalia opowiedziała o pracy projektantki, o swoich spostrzeżeniach dot. Harumiki, o swojej pracy z Harumiką, możliwościach manekina w kontekście wykorzystania tkanin o różnorodnej fakturze itp. Wyraziła wielkie zainteresowanie produktem, zaprezentowała także wykonaną przez siebie mini kolekcję na Harumikach, w której stroje były odwzorowaniem kultowych kreacji modowych, zawartych w książce „Fifty dresses that changed the Word” (książka ta była także prezentem dla uczestniczek spotkania), a także kreacji ze swoich najnowszych kolekcji. Dodatkowo projektantka wystąpiła w kreacji, którą zaprezentowała także w formie mini na Harumice. Ponadto p. Natalia przygotowała prezentację wybranych trzech strojów na dużych manekinach w formie- strój na dużym manekinie, jego odwzorowanie w mini wersji na Harumice oraz szkic-projekt graficzny prezentowany na sztaludze – te trzy rzeczy miały na celu pokazać trzy etapu powstawania kreacji.
Wraz z końcem warsztatów odbył się konkurs na najlepszy projekt wykonany przez uczestników spotkania na Harumikach. Projekty oceniało jury, w którego składzie znalazła się Joanna Horodyńska, Natalia Jaroszewska oraz p. Małgorzata Wierzbicka – Marketing Manager firmy Bandai Polska. Zwyciężczyni konkursu otrzymała voucher
o wartości 250zł na usługę kompleksowej analizy kolorystycznej wykonanej przez p. Izabellę Adamczewską.
Całość spotkania zakończona została poczęstunkiem oraz szampanem, a także wspólnymi rozmowami o modzie i produkcie Harumika.
Dziennikarze, którzy wzięli udział w spotkaniu byli bardzo zadowoleni, w dyskusjach przewijały się komentarze o przyjemnym powrocie do czasów dzieciństwa. Produkt, mimo że obecny jest na polskim rynku już od roku, przyjęty został z dużym entuzjazmem.