Najlepsi projektanci, pokazy mody, najmodniejsze zakupy i atrakcyjne ceny!
W poniedziałek, 17 października, ruszyło Fashion Cafe, zorganizowane wspólnie z renomowanym magazynem Fashion Magazine. Przez kolejne trzy dni każdy chętny będzie mógł znaleźć się w centrum modowego backstage’u. Sesje zdjęciowe, tematyczne pokazy filmowe i wiele innych atrakcji związanych z tym światem – tylko w Fashion Cafe powered by BlackBerry&Play Warsaw Fashion Weekend!
W dniu wczorajszym polskie blogerki modowe spotkały się w licznym gronie, by rozpocząć dyskusję na temat panujących trendów w Polsce. Wraz z producentem imprezy – Natalią Głowacką oraz choreografką i modelką – Joanną Horodyńską omawiały najciekawsze tematy ze świata stylistów. Pierwszy dzień Fashion Cafe rozpoczął się śniadaniem z najlepszymi modowymi blogerkami.
Spotkanie otworzyła Producent BlackBerry & Play Warsaw Fashion Weekend Natalia Głowacka. „Prawdziwa moda dzieje się w klubach i na ulicach, a wy najbardziej to rozumiecie. Dlatego macie dużo fanów i naśladowców. Prezentujecie nową generację, generację młodych ludzi, którzy najbardziej bawią się modą, rozumieją, że moda – to nie ślepe podążanie za trendami, tylko zabawa, wyrażanie siebie”, – mówiła producentka do zebranych blogerek.
W śniadaniu uczestniczyli: prowadząca imprezę B&P WFW Joanna Horodyńska, Lidia Popiel, która opiekuje się sesjami fotograficznymi do sprzedaży online na platformie BEBCLUB.pl, a także przedstawiciele BlackBerry i Play, Fashion Magazine, Sony VAIO. Znana projektantka biżuterii, Karina Królak pokazała swoje najnowsze dzieła.
Na blogerki czekały nie tylko paczki z prezentami, ale także niespodzianka w postaci zaproszenia do udziału w nietypowym i nowatorskim konkursie: „POKAŻ SWÓJ NIEPOWTARZALNY STYL” na kastomizację (zaprojektowanie według własnego, indywidualnego stylu) materiałowej torby B&P WFW. „To właśnie wy, osoby piszące modowe blogi, jak nikt inny wiecie, że moda to także zabawa, a nie tylko trzymanie się sztywnych reguł” – powiedziała Joanna Horodyńska ogłaszając konkurs, który spotkał się z ogromnym zainteresowaniem wśród blogerek. „ To pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce i na pewno weźmiemy w niej udział!” – zachwycały się dziewczyny. A jest o co walczyć – zwyciężczyni otrzyma notebook Sony VAIO Y/B 11’6” ufundowany przez Sony VAIO. Ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się w piątek, podczas wieczornego pokazu czołowego projektanta z Berlin FASHION Week – Michaela Michalskyego.
Atmosfera była bardzo pracowita, oprócz wydarzenia głównego tego dnia – śniadania z blogerkami, można było podejrzeć cały backstage przygotowań do BlackBerry & Play Warsaw Fashion Weekend. Na dużej powierzchni w Centrum Cybernetyki 2.2.2. zmieściły się trzy studia fotograficzne koordynowane przez Lidię Popiel, centrum stylizacji włosów i strojów dla modelek, przygotowana przez Sony VAIO kawiarenka internetowa otwarta dla wszystkich odwiedzających. Znalazło się również miejsce dla prób z modelkami przed piątkowymi i sobotnimi pokazami (21-22 października) pod dowództwem Joanny Horodyńskiej i choreografa Pawła Bieńkowskiego.
Na kolejne dni zaplanowano spotkania ze stylistami, projektantami i redaktorami mody. Każdy przybyły będzie miał możliwość podejrzenia backstage’u modowych wydarzeń. Przy świetnej oprawie muzycznej zaplanowano smaczne posiłki, w specjalnych cenach (tylko dla Gości WFW!), a każdego dnia, w południe, odbędzie się projekcja wybranego filmu o tematyce modowej: BLOW UP (MICHELANGELO ANTONIONI), THE SEPTEMBRE ISSUE, 60 MINUTES – ANNA WINTOUR, LAGERFELD CONFIDENTIAL.
Do 20 października w Centrum Cybernetyki 2.2.2, ul. CYBERNETYKI 2 na bieżąco będzie można dowiedzieć się szczegółów na temat jednego z najważniejszych wydarzeń modowych – BlackBerry&Play Warsaw Fashion Weekend.
Zapraszamy we wtorek i środę, od godz.10.00. do 16.00
Partnerzy wydarzenia:
-
Sponsorzy główni: BlackBerry, PLAY
-
Oficjalny Partner sprzedaży ONLINE: BEBclub.pl
-
Oficjalni partnerzy pokazów mody: WELLA, Estee Lauder, Charme de la mode
-
Sponsorzy: ITAKA, BMW MINI, Decorativos, SONY VAIO
-
Oficjalny hotel: HILTON Warsaw
-
Oficjalna woda: Perrier
-
Partner sesji zdjęciowych: Warszawska Szkoła Filmowa
Patroni medialni:
-
TVP2, TVP Warszawa, RMF Classic, STROER, Fashion Magazine, MaleMen, FineLife.pl, Uroda, Sukces, InStyle
-
Oficjalny Partner ONLINE: Onet, Plejada
-
Oficjalny Partner organizacyjny: SOHO FACTORY