ASICS poszukuje nowej twarzy swojej damskiej kolekcji biegowej.
Po niesamowitym sukcesie jakim okazał się casting podczas Maratonu w Paryżu w 2010 roku – czyli Live Running Casting, ASICS organizuje nowy casting, który ma na celu znalezienie kobiety, która zostanie twarzą kampanii Wiosna – Lato 2012 kobiecej linii biegowej. Nowy AYAMI Running Casting XL w tym roku obejmie różne europejskie regiony. ASICS, dzięki temu niezwykłemu konkursowi, definiuje na nowo pojęcie piękna. Zwyciężczyni zostanie wyłoniona na podstawie obecności cech świadczących o jej na naturalność i prawdziwych emocjach, które towarzyszą jej podczas biegu, a nie ze względu na jej perfekcyjną sylwetkę, czy figurę modelki. Świetną okazją do wzięcia udziału w castingu jest odbywający się 16 października 12. Poznań Maraton im. Macieja Frankiewicza. Zapraszamy wszystkie uczestniczki tego maratonu do zamieszczenia swojego zdjęcia w biegu na stronie www.facebook.com/asicsayami.
Jak działa AYAMI Running Casting XL?
Pierwszy AYAMI Running Casting podczas Maratonu w Paryżu w 2010 roku spotkał się z wielkim entuzjazmem. Ponad 1500 kobiet uczestniczących w biegu zostało sfotografowanych podczas wyścigu, z czego wyłonione zostały dwie zwyciężczynie. W 2011 roku ASICS rozszerza tą wyjątkową koncepcję Running Casting wybierając kilka europejskich miejsc biegowych i zapraszając wszystkie kobiety do wzięcia udziału w zawodach na AYAMi Running Casting XL.
Zasady konkursu:
Każda uczestniczka musi załadować swoje zdjęcie – zrobione podczas biegu – na stronie AYAMI na Facebook’u: www.facebook.com/asicsayami. Zdjęcie może być wykonane podczas samego wyścigu lub innego wydarzenia związanego z bieganiem, ale uczestniczki muszą wziąć udział przynajmniej w jednym z biegów ASICS, którym towarzyszy kampania AYAMi Running Casting XL. Najbliższą z takich imprez biegowych w Polsce jest właśnie 12. Poznań Maraton im. Macieja Frankiewicza.
Pomimo że koncepcja w 2011 roku uległa zmianie, kluczowa idea castingu pozostaje taka sama: ASICS poszukuje kobiet które odzwierciedlają siłę, wytrzymałość oraz wysiłek włożony w męczący bieg, a nie kobiet o pięknych rysach twarzy, czy figurach modelki.
Wybór zwycięzcy
Ostateczny termin wszystkich zapisów to 30 października 2011 roku. ASICS skontaktuje się z finalistkami na stronie Facebook. Następnie jedna z finalistek zostanie wybrana i stanie się twarzą kampanii Wiosna – Lato 2012 dla damskiej linii biegowej ASICS oraz weźmie udział w sesji zdjęciowej gdzieś w Europie, przy pokryciu przez Asics wszystkich kosztów. Pozostałe finalistki mają szansę wygrać sesję do lookbook’a Ayami. Ponadto, zarówno zwyciężczyni głównej nagrody jak i zwyciężczynie sesji do lookbook’ów, otrzymają zestaw odzieży Ayami.
Prawdziwe kobiety w prawdziwej kampanii
Kampania całkowicie redefiniuje pojęcie piękna, które według ASICS nie może zostać osiągnięte przy pomocy makijażu, czy rygorystycznej diety. Dla ASICS prawdziwe piękno znajduje się w kobiecej determinacji i wytrzymałości. Dlatego też ASICS zdecydował się na tak nadzwyczajną formę castingu z udziałem prawdziwych kobiet w akcji, a nie perfekcyjnie wyglądających modelek w idealnie oświetlonym studio. Dwie zwyciężczynie zeszłorocznego castingu AYAMi’s 2010 Live Running Casting – Tessa ze Szkocji i Aurélie z Francji – bez wahania polecają udział w wyścigu. „Niesamowicie mi dogadzano, to było marzenie, które się spełniło” – mówi Aurélie’a. Tessa potwierdza te słowa: „Połączenie pasji do biegania z modelingiem było naprawdę ciekawym doświadczeniem. To cudowne uczucie odgrywać ważną rolę w kampanii!”
ASICS – liderem w Bieganiu
ASICS – czołowy autorytet w dziedzinie biegania, stara się sprostać wymaganiom coraz większej liczby aktywnie uprawiających sport kobiet, dla których istotne jest, aby strój był zarówno wygodny, jak i atrakcyjny. Łączy modę z funkcjonalnością, a kolekcja AYAMI została zaprojektowana we współpracy z japońskim projektantem mody Yamashita i wyprodukowana na najwyższym poziomie japońskiego rzemiosła.