Wśród prelegentów III Kongresu Mody wystąpi Marlena Woolford, światowej klasy ekspertka w dziedzinie zarządzania i marketingu w branży fashion.
18 października w Łodzi wydawnictwo Promedia po raz trzeci organizuje Kongres Mody, imprezę biznesową dla firm, które chcą skutecznie działać i budować silną pozycję w branży fashion. Spotkanie jest adresowane zarówno do producentów, eksporterów, importerów oraz sieci handlowych, jak i projektantów. Gwiazdą spotkania będzie Marlena Woolford, specjalistka w dziedzinie biznesu mody, która pokaże przykłady udanych strategii rozwoju na rynku modowym i podpowie, jak osiągnąć na nim sukces. Uczestnicy Kongresu poznają też zachowania konsumentów w branży mody w Polsce. Wyniki najnowszych badań w tej dziedzinie zaprezentuje Marta Sokół – Rusiecka z GfK Polonia. Z kolei, jak dotrzeć do świadomości konsumentów ze swoją marką poprzez działania public relations, będzie doradzał Jerzy Osika, właściel firmy Promedia – wydawnictwa branżowego i agencji PR specjalizującej się w segmencie lifestylowym. Podczas spotkania będzie można również zapoznać się z przeglądem najważniejszych światowych targów mody i porozmawiać bezpośrednio z przedstawicielami niektórych imprez wystawienniczych. Kongres Mody zostanie zwieńczony panelem dyskusyjnym na temat rozwoju rynku w 2012 roku.
Spotkanie będzie nie tylko okazją do zdobycia wiedzy i przeglądu oferty dla biznesu mody na stoiskach partnerów, ale również do integracji branży i wręczenia prestiżowych nagród. Najlepsze salony mody zostaną uhonorowane tytułem Retail Marketing Awards. Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej przyzna wyróżnienia Firma Roku 2011 zarekomendowanym podmiotom przez wydawnictwo Promedia
Partnerzy: Polska Rada Centrów Handlowych, Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej, Ogólnopolska Izba Branży Skórzanej, Izba Bawełny (Gdynia), Międzynarodowe Targi Poznańskie, Igedo Company, Messe Frankfurt,
Sponsorzy upominków: Filmbox, Bielenda, Floslek, Oriflme, Neoglis, Klepaccy Silver, Akademia Wizerunku, Uniontex, Fabryka Słów, Sony Music, Spazio24, Wydawnictwo Otwarte, Wydawnictwo WAB, Wydawnictwo Znak, Barilla, Fitella(Gellwe), Kainabru, Waza, Wydawnictwo RM, G+J Książki, Lilyshop, Pilomwax
Patronat medialny: Świat Elit, Fashionmedia.pl, Galeriehandlowe.pl, ModaiJa.pl, Marketingprzykawie.pl, Kobieta24.pl, Moda damska, Moda męska, Fashionbusiness.pl.