Z „Glorią” jesień nie będzie szara

    Na sezon jesień/zima 2011 przenosimy kobiety w świat gorącego piasku i szafirowego nieba. Nadejście jesieni nie musi przecież oznaczać pożegnania z fantazyjnymi wzorami i bogactwem kolorów. Pod ubraniem możemy zatrzymać lato.

    W klimat tropików wprowadza ekscytujący lazur „Glorii”, nowego kompletu bielizny polskiego producenta. Ta wyrafinowana i zmysłowa kolekcja marki „Kinga” prezentuje się efektownie i sprawia, że królowa nocy może być tylko jedna.

    To bielizna dla kobiet, które cenią sobie wygodę i elegancję. Biustonosz typu push-up idealnie modeluje kształt piersi, dyskretnie eksponując ich walory – podkreśla Kinga Lesisz, prezes i założycielka firmy Kinga Lingerie de Femme.

    Komplet „Gloria” odwołuje się do wartości takich jak: wolność, pasja i stylowa elegancja. Wysoka jakość materiału, misterne hafty i romantyczne koronki to największe atuty tego zestawu bielizny.

    Odpowiadając na potrzeby wrażliwego kobiecego ciała „Kinga” zastosowała w bieliźnie koronkę ciętą laserowo. To czyni ją bardziej miękką i przyjazną skórze, a także gwarantuje pełny komfort podczas noszenia.

    Limitowana edycja bielizny „Gloria” jest częścią projektu CSR pod hasłem – „Różowa wstążeczka”. „Kinga” wsparła tę akcję ze względu na tematykę, która jest bliska jej produktom. Dochód uzyskany z tegorocznej sprzedaży trafi w ręce „Stowarzyszenia do Walki z Rakiem”, które przy Białostockim Centrum Onkologii prowadzi warsztaty terapii psychoonkologicznej.

    W zeszłym roku konto akcji zasiliły pieniądze ze sprzedaży kompletu L’Espoir. – Aktywne zaangażowanie „Kingi” w prozdrowotną akcję na rzecz kobiet jest naturalne i pokazuje, że trzeba mieć na uwadze ich profilaktykę, a nie tylko to, by ładnie prezentowały się na zewnątrz – tłumaczy Kinga Lesisz.

    ***

    Informacje o firmie:

    Kinga to firma specjalizująca się w produkcji bielizny damskiej, głównie typu push-up. Powstała w 1994 roku, a obecnie zatrudnia około 120 pracowników.

    W ciągu roku proponuje dwie nowe kolekcje: wiosenno-letnią i jesienno-zimową. W swoim asortymencie posiada różne rodzaje biustonoszy, fig damskich, stringów, bokserek, gorsetów oraz koszulek. Marka zawdzięcza swój sukces materiałom najwyższej jakości. Są to zwłaszcza francuskie koronki i atłasowa satyna.

    Kinga otrzymała nagrodę Srebrnego Laura Konsumenta w 2006 roku i Złotego Laura Konsumenta w 2007 roku. Potwierdzeniem uczciwości i rzetelności firmy jest certyfikat Fair Play, przyznany w 2006 i 2007 roku. Rok 2008 przyniósł Złoty Laur Konsumenta w kategorii Polscy Producenci Bielizny, główną nagrodę w konkursie Fashion Website (oceniana była najlepsza bieliźniana strona internetowa) oraz Gazelę Biznesu.