„Perfumy … Są jak wiadomości, które chce się przekazać.” MOHITO tej jesieni zaczyna przemawiać językiem zapachów i wprowadza do swoich sklepów „With Love” Mohito . Wyjątkowo zmysłowy zapach na bazie nuty czarnego fiołka, piwonii, kwiatu lotosu i owocu pomarańczy już wkrótce trafia do salonów marki
„With Love” Mohito to niespodzianka, jaką marka szykuje dla swoich klientek tej jesieni. Już wkrótce w salonach pojawią się perfumy, stworzone dla kobiet, którym szczególnie bliska jest nowoczesna kobiecość. Zmysłowy zapach wywoła u niejednego mężczyzny gęsią skórkę, a wszystkie kobiety go pokochają. W perfumach „With Love” Mohito jest wszystko to, co powinien zawierać zapach idealny: piękno, spełnienie, energia. Skomponowane z czarnego fiołka, piwonii, kwiatu lotosu, owocu pomarańczy, orchidei, śliwki daktylowa, ambry, piżma i drzewa mahoniowego wydają się być mieszanką doskonałą. Zebrane w jednej kompozycji, nuty subtelnie się uzupełniają i fenomenalnie razem pachną. Już po pierwszym skropieniu skóry, „With Love” Mohito delikatnie działa na wyobraźnię i pobudza wszystkie zmysły. Zapach dojrzewa i ewoluuje, pod wpływem ciepła skory owoc pomarańczy i piżmo wydają się pachnieć zdecydowanie intensywniej. Kwiat lotosu i orchidea wyczuwalne dopiero po chwili, uwodzą pełnym obezwładniającym aromatem. To promienny, wyjątkowo świeży zapach, na każdą okazję. “With Love” otula niczym kwiatowy szal, powiewający na wietrze. Dodatkowo pięknie zaprojektowany flakon sprawi, że każda z pań będzie chciała otrzymać go w prezencie. Subtelny dodatek do modowych kreacji, zwłaszcza do jesiennej kolekcji MOHITO. Od tej pory nie tylko trendy w modzie, ale i nutach zapachowych będą gościć w salonach marki.
Informacje dodatkowe:
Marka MOHITO to propozycja dla młodych (25-35 lat), samodzielnych finansowo kobiet, ceniących sobie niebanalną miejską elegancję. Projektanci MOHITO tworzą kolekcję z myślą o kobietach aktywnych zawodowo, atrakcyjnych, wolnych, twórczych i świadomych swych atutów – zwłaszcza wizualnych. Kolekcje MOHITO są zawsze zgodne ze światowymi trendami mody, łamią stereotypy typowego ubioru do pracy. Stworzone są, by zdobić, uatrakcyjniać, podkreślać kobiecość i przeciwstawiać się życiowej rutynie.
Charakterystyczną dla marki wartością jest projektowanie ubrań zgodnych z aktualnymi trendami w modzie o raz przystępnymi cenami. Szeroka oferta i różnorodność modnych ubrań MOHITO dla kobiet jest dostępna od lipca 2008 roku w ponad 70 salonach w Polsce i za granicą.