Nowy sezon w Viceversa jest zaskakujący, królują nowoczesne fasony i zdecydowane kolory. Dzięki bogatej fakturze, kolorystyce i różnorodności materiałów – świetnie wpisuje się w nadchodzący sezon. Prosta i klasyczną całość , wzbogacają wzory o zdecydowanie miejskim charakterze. Przesuwając kolejne wieszaki możemy zauważyć kilka designerskich fanaberii. To dla tych, którzy cenią klasykę, jednak lubią wyróżniać się spośród szaro-burego tłumu.
Paleta barw przypomina jesienny bukiet liści. Od soczystych zieleni, musztardowych żółci, poprzez rudości po nasycone czerwienie. Cała kolekcja ma bowiem bardzo jesienny charakter.
Mięsiste swetry, tweedowe komplety oraz wełniane płaszcze na pewno sprawia, że nasi klienci nie będą bali się nadchodzących, chłodnych dni. Poczują się bezpiecznie, otuleni w ciepłe niczym bawełniany kokon – swetry.
Oprócz różnorodnych wariacji w stylu casual, proponujemy naszym klientom linię office.
Uciekając od nudnej formalności, staraliśmy się stworzyć modne, lekkie i przyciągające wzrok – zestawy do biura. Dzięki swej uniwersalnej kolorystyce, można dowolnie żaglować wybranymi modelami, tworząc własną, indywidualna kolekcję.
Zarówno kolekcja, jak i towarzysząca jej sesja zdjęciowa są kontynuacją nowej letniej odsłony marki Viceversa.
Ponownie twarzą marki są: Beata Szarłowska, gwiazda programu Top Model oraz znany ze światowych wybiegów – Mariusz Smoliński. Sesja wykonana przez utalentowany duet fotografów modowych: Michała Kar i Macieja Piórko. Nad stylizacją czuwała Pola Madej-Lubera, make-up wykonała Zosia Krasuska-Kopyt, a o włosy zadbał Michał Bielecki. Całość została wyprodukowana przez Ewę Pawlikowska z agencji Spark Production.