Według Instytutu Monitorowania Mediów, z pośród wszystkich internetowych mediów biznesowych, media najczęściej powołują się na Money.pl. Serwis jest też drugim najczęściej cytowanym polskim portalem internetowym.
IMM przeprowadza badania co miesiąc na podstawie ponad 5 tysięcy przekazów z mediów, obejmujących całą prasę oraz stacje telewizyjne i wybrane programy w rozgłośniach radiowych. Raport dostarcza informacji na temat liczby cytatów z mediów ukazujących się w innych mediach, z wyłączeniem agencji informacyjnych.
Wśród wszystkich polskich portali internetowych, Money.pl w 2010 r. regularnie plasuje się na podium na drugim miejscu, wyprzedzając inne serwisy z kategorii TOP 20 badania Megapanel (standard badania polskiego Internetu) takie jak: wp.pl, tvn24.pl czy Gazeta.pl, ustępując jedynie Onet.pl. Natomiast wśród internetowych mediów biznesowych, niezmiennie od kilkunastu miesięcy Money.pl jest numerem 1.
Na sukces Money.pl pracuje duża, profesjonalna redakcja, która codziennie dostarcza Czytelnikom rzetelnych informacji i merytorycznych analiz związanych z bieżącymi wydarzeniami gospodarczymi i rynkowymi.
– Money.pl wyróżnia się przede wszystkim coraz większą liczbą własnych, autorskich publikacji, co odróżnia nas od innych portali, które bazują na publikacjach zewnętrznych – mówi Tomasz Bonek, Redaktor Naczelny Money.pl. – Portal stawia na przygotowywanie analitycznych raportów, które informują o bieżących wydarzeniach i analizują je pod kątem ekonomicznym.
W zespole redakcyjnym pracują osoby z doświadczeniem dziennikarskim, eksperci w różnych dziedzinach, dzięki czemu Money.pl dostarcza jakościowych i rzetelnych treści.
Money.pl to najpopularniejsze medium biznesowe w polskim internecie. Z serwisów Grupy Money.pl korzysta 4,72 mln użytkowników miesięcznie (Megapanel Gemius/PBI, próba: kwiecień 2011 r.).