„Where is Patrizia?”, udane hasło nowej kampanii reklamowej Patrizii Pepe staje się innowacyjną aplikacją na iPhone’a. Od dziś można łączyć się i logować z najbardziej topowych miejsc na świecie i oznajmiać członkom społeczności i przyjaciołom, gdzie znajduje się Patrizia.
W myśl przekazu z zeszłorocznej kampanii zimowej, w której klienci/użytkownicy/członkowie społeczności czuli się po trosze, i każdy na swój sposób, Patrizią. Tym razem chodzi o informowanie, gdzie jest Patrizia, dokąd zmierza i jakie miejsca odwiedza: wszystko w doskonałym układzie logicznym 2.0. To użytkownicy są bohaterami geolokalizacji sygnowanej przez Patrizię Pepe.
Aplikacja jest zintegrowana z portalem Facebook i umożliwia odczytywanie kodów QRcode, ponadto – oprócz odnowienia Sklepu online, gdzie już od jakiegoś czasu można dokonywać zakupów przez telefon – dostępny jest dział video, lokalizator sklepów, funkcja przeglądania look booku z opcją wskazania najbliższego sklepu, w którym znajdziesz zaproponowany produkt, oraz blog. Mapy lokalizatora sklepów i look booku zintegrowane są z systemem Google Maps, a dodatkowo dostępna jest funkcja wyznaczania tras poprzez geolokalizację.
Wprowadzając tę innowacyjną aplikację, dom mody Patrizia Pepe potwierdza, że jest czołową marką w dziedzinie nowych mediów, proaktywną i otwartą na wszelkie możliwości oferowane przez kanał usług mobilnych.