Wielkie otwarcie pierwszego w Polsce sklepu brytyjskiej marki odzieżowej.
Pierwszy w Polsce sklep brytyjskiej marki Dorothy Perkins zostanie otwarty w czwartek, 31 marca 2011 roku o godz. 9.00 w Złotych Tarasach. Salon o powierzchni ok. 207 mkw. zlokalizowany jest na pierwszym poziomie centrum, w sąsiedztwie innej brytyjskiej marki – Top Shop. W dniu otwarcia pierwszych 100. klientów otrzyma 20% zniżkę na zakupy.
Dorothy Perkins jest jednym z największych detalistów na brytyjskim rynku odzieżowym, który posiada ponad 600 sklepów w Zjednoczonym Królestwie Brytyjskim oraz niespełna 90. międzynarodowych sklepów franczyzowych.
Kolekcje Dorothy Perkins, skierowane do kobiet w wieku 25-35 lat, prezentują najnowsze trendy w modzie. Marka oferuje niezwykle kobiece, pięknie wykrojone produkty za przystępną cenę. Dodatkowo, każda kolekcja uzupełniona jest wyjątkowymi akcesoriami: biżuterią oraz obuwiem. Wszystkie kolekcje dostępne są w rozmiarach od 34 do 50.
Otwarcie sklepu przypada na początek sezonu wiosna/lato 2011, w którym królują trendy lat pięćdziesiątych oraz siedemdziesiątych. Dorothy Perkins uchwyciła kwintesencję lat pięćdziesiątych poprzez połączenie kwiatowych motywów z jeansem. Zestawienie to zaowocowało nadmorskim, wakacyjnym stylem. Dzięki nietypowym wzorom oraz połączeniu kontrastujących, wyrazistych kolorów kolekcja nabiera charakteru oraz nowoczesnego wyglądu. Hitem nadchodzącego sezonu z pewnością będą powracające spodnie w długości 3/4 oraz rozkloszowane, kobiece spódnice.
Żywa paleta odcieni żółtego, niebieskiego kobaltowego oraz pomarańczowego, zestawiona z kontrastującą bielą na dopasowanych sukienkach odsłaniających plecy, idealnie oddaje charakter stylu lat siedemdziesiątych. Kombinezony oraz spodnie alladynki nadają sylwetce ikonicznych kształtów, a eklektyczny miks oryginalnych wzorów, ozdób wykonanych na szydełku oraz koralików oddaje popularny trend lat siedemdziesiątych – styl Boho.
Złote Tarasy to wielofunkcyjny kompleks, który powstał w samym sercu Warszawy. Obiekt mieści się między ulicami: Złotą i Emilii Plater oraz Dworcem Centralnym i Al. Jana Pawła II. Jego symbolem jest pofalowany szklany dach o powierzchni 1 hektara. Nazwa Złote Tarasy nawiązuje do ulicy Złotej i do architektury budynku. Kaskadowo rozmieszczone tarasy obejmują dwa place miejskie – wewnętrzny z fontanną oraz zewnętrzny, otoczony restauracjami. Na pięciu poziomach centrum klienci znajdą ponad 200 marek handlowych, kilkadziesiąt restauracji i kawiarni, kluby muzyczne, kino oraz szereg punktów usługowych. W centrum działa czteropoziomowy podziemny parking na 1200 samochodów. Projekt i funkcjonalność obiektu została już wielokrotnie nagrodzona. Złote Tarasy są zdobywcą tytułu najlepszego projektu komercyjnego na świecie (MIPIM Architectural Review Future Project Awards)