Levi’s® we współpracy z WATER.ORG „odblokowują” 200 milionów litrów wody na całym świecie!

    World Water Day

    Z okazji Światowego Dnia Ziemi Levi’s® przedstawia swoim fanom aplikację Levi’s® “WaterTank”. Nowa aplikacja Levi’s® zachęca konsumentów do zmiany swoich przyzwyczajeń związanych z zużyciem wody, a tym samym do oszczędzania jej oraz do wspierania społeczności najbardziej potrzebujących, dla których czysta woda jest luksusem!

    W ramach obchodów Światowego Dnia Wody (22 marca), marka Levi’s® wspólnie z Water.org postanowili zwiększyć świadomość na temat kwestii związanych z wodą, a tym samym podkreślić problem dostępu do czystej wody pitnej  przez miliony ludzi na całym świecie. W tym sezonie marka Levi’s® na rynku amerykańskim przedstawiła innowacyjną kolekcję dżinsów Levi’s® Water<Less™, kolekcję produkowaną przy zużyciu mniejszej ilości wody podczas procesu wykończeniowego, kolekcję która od momentu launchu (styczeń 2011) już pomogła uratować miliony litrów wody!

    Nowa, interaktywna gra „WaterTank” dostępna na Facebooku http://apps.facebook.com/leviswatertank mająca swoja premierę 22 marca, czyli w Światowy Dzień Wody zachęca wszystkich do oszczędzania wody. Każdy ukończony etap gry „odblokowuje” wodę ze specjalnego zbiornika WaterTank, a tym samym powoduje, że Levi’s® przekazuje finansowe wsparcie organizacji Water.org. W ramach tej inicjatywy Levi’s® przekaże Water.org 250.000 dolarów na realizację programów zrównoważonego zużycia wody, które zapewnią co najmniej 200 milionów litrów tego surowca społecznościom borykającym się z brakiem dostępu do wody pitnej. Levi’s® ma nadzieję, że dzięki tego typu inicjatywom konsumenci odkryją, że problem nie jest to tak odległy i że każdy z nas ma wpływ na stan zasobów wodnych na świecie.

    Water.org

    Water.org, organizacja non-profit, współfinansowana przez Matt’a Damon’a i Gary’ego White’a, jest pionierem w dostarczaniu wody oraz zrównoważonych rozwiązań sanitarnych dla najbardziej potrzebujących społeczeństw na całym świecie. Dziś 1 osoba na 8 nie ma dostępu do wody pitnej, a aż 2 500 000 000 do toalet. Szokujący jest fakt, że każdego roku umiera aż 4 miliony ludzi z powodu chorób przenoszonych drogą wodną. Water.org od ponad 20 lat współpracuje z lokalnymi organizacjami skupionymi wokół akcji dostarczania wody pitnej oraz sanitarnych rozwiązań osobom żyjącym w ubóstwie oraz wokół nieustającej walki o przetrwanie w czasach globalnego kryzysu wodnego.

    WaterTank

    Uczestnicząc w grze „WaterTank” pomagasz w rozpowszechnianiu informacji o globalnym kryzysie wodnym przy jednoczesnym wspieraniu Water.org oraz realizowanych przez nich ogólnoświatowych projektów dotyczących czystej wody. Codzienne nawyki konsumentów mają ogromny wpływ na sytuację wody pitnej na całym świecie, trzeba pamiętać, że nawet te najmniejsze aktywności każdego z nas mogą mieć ogromny wpływ na poprawę sytuacji wodnej na świecie. Najnowsze badania Levi Strauss & Co wykazały, że gigantyczne znaczenie jeżeli chodzi o zużycie wody w trakcie tzw. „życia” ubrań, ma to jak konsumenci je traktują. Dlatego też Levi’s® nakłania konsumentów do zastanowienia się i zbadania indywidualnego zużycia wody oraz przeprowadzenia często niewielkich, ale bardzo istotnych dla środowiska zmian w sposobie wykorzystania cennego zasobu, jakim jest woda.

    Jesteśmy dumni z naszej innowacyjnej technologii, dzięki której produkując nasze ubrania zużywany o wiele mniej wody„, mówi Robert Hanson, Prezes Levi’s® na cały świat. „Ale wiemy także, że największy wpływ na środowisko ma świadomość oraz postawa samych konsumentów. Najważniejsze jest, abyśmy wszyscy wspólnie na co dzień  dbali o zmniejszenie globalnego zużycia wody – a jej nadmiar dostarczali tym, którzy najbardziej jej potrzebują

    Oto kilka sposobów jak wspólnie możemy pomóc:

    • Zużywaj mniej wody do prania swoich dżinsów i bierz krótsze prysznice

    • Powiadom wszystkich na Twitterze lub Facebooku o nowościach na rynku, które są „waterless”

    • Tak jak Levi’s® robi to na Facebooku

    • Sprawdź, kiedy dżinsy Levi’s® Waterless będą dostępne w Twoim kraju

    • Sprawdź się ze swoimi znajomymi, kto z Was najwięcej razy napełni zbiorniczek w grze WaterTank

    • Odpowiedź na kilka pytań związanych z wodą

    • Wesprzyj finansowo Water.org

    Ogromnie cieszymy się ze współpracy z marką Levi’s®, organizacji z wieloletnim zaangażowaniem w kwestie polityki wodnej, głównie jeżeli chodzi o doprowadzanie pitnej wody potrzebującym„, mówi Gary White, Executive Director and Co-Founder Water.org. „Pomimo, że globalny kryzys wodny jest gigantycznym problemem, to z pewnością nie jest on nie do rozwiązania. Aby najlepiej i najbardziej skutecznie angażować jak największą liczbę osób i inspirować do działania skupiamy działania Water.org na bardzo popularnych obecnie działaniach wykorzystujących social media. Według nas aplikacja Levi’s® WaterTank, jest doskonałym pomysłem, aby każdy mógł podjąć konkretne działania i miał rzeczywisty wpływ na globalną sytuacje wodną.”
    Koncepcja Levi’s® Water<Less™ i gra WaterTank, opierają się na długofalowym zaangażowaniu marki w budowanie świadomości wśród konsumentów jak niewielkie zmiany w nawykach np. dotyczących prania mogą mieć ogromny wpływ na naszą planetę. Jesienią ubiegłego roku, Levi’s® wystartował z kampanią „Care Tag for Our Planet „, w ramach tej akcji marka na wszywkach dołączonych do ubrań umieściła instrukcje jak konsumenci mogą wpływać na stan środowiska. Rzadziej piorąc swoje ubrania, piorąc je w zimnej wodzie, suszeniu na tzw. sznurku, a nie w elektrycznych suszarkach czy oddając niepotrzebne nam już rzeczy do oddziałów PCK z pewnością oszczędzamy wodę i przyczyniamy się do poprawy naszego środowiska!

    About the Levi’s® brand

    Marka Levi’s® stanowi uosobienie klasycznego i swobodnego amerykańskiego. Od czasu ich wynalezienia Levi Straussa w 1873 roku, dżinsy Levi’s® stały się najbardziej rozpoznawalnymi a jednocześnie najczęściej podrabianymi spodniami na świecie. Dziś marka Levi’s®  dalej rozwija  niepohamowanego pionierskiego i innowacyjnego ducha, który jest niespotykany w branży odzieżowej Nasz wybór odzieży denimowej i akcesoriów, dostępny w więcej niż 110 krajach, pozwala ludziom na całym święcie wyrazić ich osobisty styl.  Aby uzyskać więcej informacji na temat marki Levi’s®  jej produktów I salonów sprzedaży, proszę odwiedź www.levi.com. Informacje na temat  Levi Strauss & Co. Odnajdziesz na stronie www.levistrauss.com.

    About Water.org

    Water.org to organizacja non-profit, której założyciele poprawili poziom życia setek społeczności w Afryce, Azji Południowej i Ameryce Środkowej poprzez zapewnienie dostępu do wody pitnej i urządzeń sanitarnych. Założona przez Matt’a Damon’a  i Gary’ego White’a, Water.org współpracuje z lokalnymi partnerami, dostarczając innowacyjne rozwiązania przyczyniające się do długoterminowego sukcesu. Dowiedz się więcej i przyczyń się do zmian: www.water.org.